Vad ska jag googla på?

Sar

Trådstartare
Jag söker efter en trädgårdsmöbel som består av två stolar som sitter ihop med ett bord emellan sig? Är det någon som vet vad en sådan möbel heter? Jag trodde det var fästmanssoffa men det verkar inte vara rätt....

Menar du Gotlands gungan? http://www.guteform.se/gotlandsgungan/ Den är högt på min önskelista.
Mvh
Pudlan

Dubbelhammock kallade vi den. Kärt barn har många namn :D

@Sar Är det en sån här du menar?
2011-07-02_0136.jpg

Pensionärspicknick kallade jag dem när jag var liten :angel:

Precis en sådan där! Gotlandsgungan (eller Madickengunga som vi alltid kallat den) är ju en dröm men den har vi tyvärr ingen bra plats till. Ska genast googla på dubbelfåtölj och dubbelhammock och se om jag får mer träffar. Tack snälla!

Liknande trådar

Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
423
Senast: Unafraid
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
771
Senast: Tilly_85
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 952
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 433
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar