Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
![]()
Jag ser varken ut som Malibu Stacy eller känner mig som en docka men av någon anledning som jag verkligen inte kommer ihåg valde jag det som nick. Är inte ens ett direkt fan av Simpsons även om jag inte ogillar serien heller.
Rätt töntigt tycker jag just nu, men vill inte byta för då vet ju ingen vem jag är längre
Har haft detta konto sedan 2006 men hade faktiskt ett annar konto och nick innan, var dock mest inne och läste och skrev inte så mycket. Efter en paus på några år så hade jag glömt bort lösenordet och skapade då ett nytt konto istället.
Mitt nick kommer från att jag läste om en elefantunge på en djurpark som skulle döpas till Monifa. Ordet betyder "jag är lycklig". Använt det på en hel del forum och är fortfarande bekväm med det
Innan hette jag Krulidut på buke och reggade mig nånstans runt 2004![]()
Jag hette cillamuffins innan... Kom från min allra första email som skapades på en datorlektion i början/mitten på 90-talet. Sedan hängde det med alldeles för länge. Tydligen finns det något som kallas Chilla muffins som jag nog inte vill associeras med
Nuvarande namn är en blandning av mina hundars namn. Minina, Loke, Sarek och Rio.
Jag är inte superaktiv på buke längre. Förr i världen var jag här inne varje dag och läste och skrev hej vilt. Nu är det lite periodvis. Senaste gångerna när jag läst mitt eget nick har jag undrat vad tusan det är jag döpt mig själv till egentligen. Nyponros? Really? Mitt 28åriga jag skulle kanske inte välja att kalla mig själv för nyponros. Mitt 15-16åriga jag tyckte det var gulligt och lite fint sådär.
Har ni nick som ni idag gillar och står för? Har ni någon gång bytt nick? Varför isåfall, för att ni skämdes eller för att ni inte tyckte det stämde med er själva längre?
Jag vill ju inte att ingen ska känna igen mig. Samtidigt vet jag inte vad jag skulle heta istället... Kanske bara ska låta det vara.![]()
Eller wiserBorde väl byta nu såhär efter snart 10år ...
Older kanske?![]()