Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har alltid trott att ditt nick står för shut the hell up.Jag kör med samma användarnamn på de flesta sidor. Sthu, första bokstaven imitation förnamn och det första tre i efternamnet. Kreativt![]()
Vi pratade faktiskt inte om Focault, kursen var mer praktiskt inriktad, tänk textbehandling. Focault har jag lyckats slippa!När jag tänker på diskurser tänker jag automatiskt på Michel Foucault, vilken är en slags litterär-filosofisk mardröm för mig, så jag har tänkt att "Vem gillar denna man som jag alltid undvikt i den mån jag bara kunnat?".![]()
Och jag har inte ens fundera. För mig är det ett uttryck.Mitt nick är astöntigt, en förkortning för what you see is what you get.Tror jag var 16 när jag tog det, inspirerad av en namne på Lunarstorm haha. Orkar dock inte byta nu.
I början av min bukekarriär hade jag ett annat nick, mitt efternamn. Bytte för att jag inte ville vara så lätt att känna igen.
Och jag har inte ens fundera. För mig är det ett uttryck.
Det du ser är vad du får - inget fjäsk, inget lurenderejeri. Såhär är jag. Take it or leave it.
Så jag har hela tiden uppfattat det rätt kaxigt. Riktigt bra som nick!
fast jag pratade om wysiwyg.Det passar dig utmärkt![]()
fast jag pratade om wysiwyg.
Men ja, jag är en tant. I den positiva bemärkelse jag lägger in i det.
Jag är en tant. Ingen tjej. Och med liten bokstav. Som ord, inte namn.
Men! Jag trodde ju det var nåt welshnamnMitt nick är astöntigt, en förkortning för what you see is what you get.Tror jag var 16 när jag tog det, inspirerad av en namne på Lunarstorm haha. Orkar dock inte byta nu.
I början av min bukekarriär hade jag ett annat nick, mitt efternamn. Bytte för att jag inte ville vara så lätt att känna igen.
Vi pratade faktiskt inte om Focault, kursen var mer praktiskt inriktad, tänk textbehandling. Focault har jag lyckats slippa!