Vad ser ni just nu? (serier)

bollen__

Trådstartare
Ja, som titeln lyder är jag nyfiken på vad ni ser/eller nyss sett för serier?!

Jag såg som senast Shooter samt Designated Survivor. Fastnade i båda men får vänta på nya avsnitt, suck :angel:

Jag känner att det finns ingen riktig värdig ersättare till Game of Thrones.

Men följer iaf följande serier till och från just nu :

The Strain
Dark Matter
Ray Donovan
Fear of the walking dead
Zoo
Preacher
Blood Drive
Marvels the defenders
The last ship

Archer.
Rick and Morty.

Jag har total idétorka när det kommer till serier, de senaste jag sett har varit skit.
Ser därför om Qi och WILTY.

Utnämnd som en av världens bästa serier - The Wire, den kollar jag på.

Och ja, den är jättebra. Eftersom den är så gammal så tror jag de flesta redan sett den, bara jag som är sen på bollen :p

Just nu kollar maken och jag på säsong två av Solsidan - det är allt vi mäktar med med en nyfödd bebis och en 2,5-åring hemma ;).

Såg dock nyss klart första säsongen av Fargo, kan rekommenderas!

Utnämnd som en av världens bästa serier - The Wire, den kollar jag på.

Och ja, den är jättebra. Eftersom den är så gammal så tror jag de flesta redan sett den, bara jag som är sen på bollen :p
Den har jag på min "att kolla"-lista. Har ju hört att den ska vara riktigt bra, sp det låter lovande att du också tycker det :).

Rick and morty och Daredevil - båda är bra på sina egna vis. ;)

Kul att läsa vad ni tycker om respektive serie, blir ju lite sugen på några som skrivits här nu ju. :o

Såg just Crashing och gillade verkligen den serien. Handlar om en grupp människor som bor på ett nedlagt sjukhus, humorn i stil med Youre The Worst ( nya säsongen har börjat!) Endast 6 korta avsnitt.

Tänkte att jag skulle börja använda Netflix igen så är nu inne i första avsnittet av Riverdale :) So far, so god!

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 689
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 434
Senast: Görel
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
746
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 162
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?