Vad säger ni?

Gordon

Trådstartare
Vill höra lite om colorado saddlery vad är de för sadel. Detta ska vara ensemiq och plesure/trail ny sept 06 riden i ca30 ggr pris 5000kr.
Säg inte bara att de är en skit sadel utan berätta varför oxå. Är den byggd på träbom?
Ska ha till dottern på 9år och hennes c-ponny med lite manke.
Och sen vill jag veta lite om Textan Flex sadeln.
Låt höra!

Sv: Vad säger ni?

Står det nåt annat märke på den ( där du hänger latigon)? Bear Valley saddlery?

Senast ändrad av en moderator:

Jag tycker det är lite roligt när folk berättar om hur många gånger sadeln är riden i! som om det skulle ha med saken och göra? Det är som att försöka sälja en cykel och berätta att den är cyklad på endast 30 gånger.

Jag tycker det är lite roligt när folk berättar om hur många gånger sadeln är riden i! som om det skulle ha med saken och göra? Det är som att försöka sälja en cykel och berätta att den är cyklad på endast 30 gånger.
Har inte du räkneverk på din sadel ??????:D

Står det nåt annat märke på den ( där du hänger latigon)? Bear Valley saddlery?
Colorado saddlery säljer billiga sadlar som är stämplade Bear Valley saddlery, och med tanke på priset så kan det vara en sån, duger väl i o f s för "vardagsridning" men ..

Liknande trådar

Hästmänniskan Min dotter är 5 år och har ridit mycket och haft egen shettis sedan hon föddes. Hon rider mkt bra för sin ålder dvs skritt, trav och...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
13 228
Senast: Badger
·
Utrustning Herr häst har breddat sig igen. Min tränare kallar det för lyxproblem att han musklar sig fint men det gör att jag än en gång är i...
Svar
1
· Visningar
915
Senast: caballus
·
Hästhantering Nu behöver jag alla tips jag kan få! Har en ny häst här hemma, en unghäst närmare bestämt. Tidigare ägare (och uppfödare) har haft...
Svar
17
· Visningar
4 313
Senast: Cattis_E
·
Western Hej! När det blir egen häst kommer pållen troligtvis mest vara för nöjesridning, men visst hade det varit roligt att tävla i både trail...
Svar
9
· Visningar
2 199
Senast: Void
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka