Vad säger ni om den här tummen?

Bapelsin

Trådstartare
4/3 skadade mitt barn tummen på ett sätt som gjorde att hen var tvungen att sy fyra stygn. Skadan gick ner till benet. Såret har läkt men han klagar på att det ”känns konstigt” och att det gör ont när han tar på det. Det gör inte ont att böja på tummen.

När fingret skulle sys gick det inte så smidigt så hen har fått lite läkarskräck och vill absolut inte gå till VC. Eftersom ni är så kunniga här inne så tänkte jag därför att jag börjar här 😊

Vad tror ni? Behöver vi uppsöka VC för att kolla upp det eller är det en del av läkeprocessen?
IMG_8425.webp

Liknande trådar

Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 106
Senast: starcraft
·
Hundhälsa Jag har hand om en väninnas hund medan hon själv är utomlands. Hunden i fråga är en chihuahua, 5 år gammal. Har själv en ettårig... 2
Svar
23
· Visningar
4 170
Senast: Nirvana
·
Hästvård Dagen före julafton hade min islandsvalack den dåliga smaken att göra sig ganska mycket illa i höger framknä... Han och kompisen hade...
Svar
1
· Visningar
799
Senast: skuggi
·
Hästmänniskan Börjar tvivla på om jag någonsin kommer att "bli av med" min häst :cry: Köpte henne för bara 2 år sen. Det sa klick på en gång... 2
Svar
26
· Visningar
6 350
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31