Vad såg ni senast? Del 3

Åh, den låter lovande! James Norton :love:
James Norton!!
Senaste säsongen av The Split började sändas på BBC för två veckor sedan och känns lovande såhär två avsnitt in. Nicola Walker är verkligen fantastisk i sitt minspel och sitt skådespelande överlag! Tydligen är det här den sista säsongen, känns lite synd men samtidigt bra att de inte drar ut på den för mycket (det är sällan en serie håller måttet i mer än 4 säsonger tycker jag).
Det är inte den i Barcelona alltså?

Jo, det är den jag menar! (gud vad jag stör mig på att de kände sig tvungna att lägga till "Barcelona" i titeln 🙄)
Den sa min allsmäktiga kusin inte höll måttet så jag har inte tittat än.
Nicola Walker är ju alltid bäst även om jag inte är så imponerad av Annika.

... och nu googlade jag och insåg att det bara FINNS två avsnitt av den här senaste säsongen av The Split och att jag därmed redan sett klart den 😭 Gud vad surt, jag liksom bara utgick från att det skulle vara 6 avsnitt precis som alla de andra säsongerna!

Den sa min allsmäktiga kusin inte höll måttet så jag har inte tittat än.
Nicola Walker är ju alltid bäst även om jag inte är så imponerad av Annika.
Aha! Jag tycker nog att den höll måttet, men det var ett tag sedan jag såg de andra säsongerna. Den är helt klart lite annorlunda än de andra, men inte nödvändigtvis på ett dåligt sätt! Däremot förstår jag ju nu (se mitt inlägg ovan) varför det kändes som att de hade lite bråttom ibland och som att det hände lite onödigt mycket i varje avsnitt... 🙄

Annika har jag inte sett, det är något med omslagsbilden (eller vad tusan man kallar det när det gäller en film/serie) som får mig att tro att den är lite fånig. Dömer absolut hunden efter håren där!

Sååååå bra!

1000079973.webp

Såg ”You're Cordially Invited” på Prime och tyckte den var helt ok. Ingen film som kommer sätta sig på minnet men funkade för stunden liksom.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka