Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmm, jag har sneglat på den på SVT Play men dissat den p.g.a fånig titel och "omslagsbild". Nu när jag dessutom får höra att hon pratar med kameran åker den ännu längre ner på prioriteringslistan Men en vacker dag kanske jag ger mig på den!Jag ser Annika på svtplay, också en skotsk serie @Mineur - med min favorit Nicola Walker som polis som utreder mord till sjöss. Hittills finns två avsnitt ute och den är helt ok om man står ut med att hon pratar med kameran och det gör jag eftersom det är Nicola Walker.
Jamen det är ju Nicola Walker ju!Hmm, jag har sneglat på den på SVT Play men dissat den p.g.a fånig titel och "omslagsbild". Nu när jag dessutom får höra att hon pratar med kameran åker den ännu längre ner på prioriteringslistan Men en vacker dag kanske jag ger mig på den!
Jag stör nog mig mest på att hon väl ska ha norskt påbrå, men både namn m.m. tyder mycket mer på svenskt. Men de löser väl det genom att hon får komma från landet scandinavien. Får lite känslan av att det är hennes dotter som är den egentliga huvudpersonen och hon pratar inte med kameranJamen det är ju Nicola Walker ju!
Men jag håller med dig ffa om titeln, varför måste vi ha innehållsförteckning på svenska titlar??
Annika - mord till havs
Vigil - död man ombord
Osv osv
F ö påminner den mig lite om nån walesisk serie jag sett nyligen men minns inte vilken.
Nån kvinnlig polis?
F ö 2 så ser jag också The Victim.
Jag gjorde det förra helgenHar jag sett hela S2 av Bridgerton redan? Ja, det har jag
Jag gjorde det förra helgen