För mig räckte det med trailern på You. Totalt förutsägbart. Dessutom finns det nog av det där i verkligheten.Ok, tar tillbaka det där. Vi är fast!
Såg förresten första avsnittet av You alldeles nyss, men kände mest Inte min kopp te!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För mig räckte det med trailern på You. Totalt förutsägbart. Dessutom finns det nog av det där i verkligheten.Ok, tar tillbaka det där. Vi är fast!
Såg förresten första avsnittet av You alldeles nyss, men kände mest Inte min kopp te!
Jag såg inte ens trailern, skulle kanske ha börjat där... Men ja, jag blev riktigt upprörd av den faktiskt!För mig räckte det med trailern på You. Totalt förutsägbart. Dessutom finns det nog av det där i verkligheten.
Vi har sett den och den har definitivt sina bra stunder! Rätt pinsam till och från, vilket kanske är en självklarhet men ändå, pga fick jag typ panik efter varje avsnitt så inget sträcktittarnagerial för mig.Någon som sett Bonusfamiljen förresten? Den finns på Netflix UK med engelsk undertext, något säger mig att det är lite av en kvalitetsstämpel?
Jag tycker den följer boken väldigt bra i det stora hela och är välgjord. Vidrig dock (det är ju boken med) och inte sådär helbra grej att göra serie av egentligen.För mig räckte det med trailern på You. Totalt förutsägbart. Dessutom finns det nog av det där i verkligheten.
Någon som sett Bonusfamiljen förresten? Den finns på Netflix UK med engelsk undertext, något säger mig att det är lite av en kvalitetsstämpel?
Jag tyckte som sagt You var bra ända till slutet, gillade det inte alls. Känns ju iofs givet att det blir en säsong 2 och kommer definitivt kolla på den.Och jag tyckte You var jättebra!
Riverdale tycker jag är ok, lättsamt att kolla på
Vi har sett den och den har definitivt sina bra stunder! Rätt pinsam till och från, vilket kanske är en självklarhet men ändå, pga fick jag typ panik efter varje avsnitt så inget sträcktittarnagerial för mig.
Åh nej, jag hatar pinsam svensk TV! Fick dåliga vibbar redan när jag såg att Petra Mede var med, hon representerar för mig precis den sortens skämskudde-tv som jag har så svårt för. Men jag ser nog avsnitt 1 trots allt, eftersom Wysiwyg verkar förtjustJag har sett alla säsonger! Tycker den var jättebra!
Äh Petra var inte alls pinsam, det stod andra personer för (och alltså, vissa kanske inte alls tycker den är pinsam. Men jag har så svårt för gränslösa personer så jag är lite extra känslig för det )Åh nej, jag hatar pinsam svensk TV! Fick dåliga vibbar redan när jag såg att Petra Mede var med, hon representerar för mig precis den sortens skämskudde-tv som jag har så svårt för. Men jag ser nog avsnitt 1 trots allt, eftersom Wysiwyg verkar förtjust
Äsch, jag får testa helt enkelt! Det är egentligen mest för att sambon ska träna svenska som vi är intresseradeÄh Petra var inte alls pinsam, det stod andra personer för (och alltså, vissa kanske inte alls tycker den är pinsam. Men jag har så svårt för gränslösa personer så jag är lite extra känslig för det )
Ni kommer inte åt SVT-play va?Äsch, jag får testa helt enkelt! Det är egentligen mest för att sambon ska träna svenska som vi är intresserade
Nej, det är just det där med undertexten som är problemet... Annars finns det flera svenska program som går att komma åt även från utlandet.Ni kommer inte åt SVT-play va?
Annars tyckte jag att Dilan och Moa samt Dips var roliga Fast dom har kanske inte engelsk undertext.
För att se Eckleston och Tennant lagligt i Sverige så får du nog köpa serien. Kvinnliga doktorn har inte sänts i Sverige än. Med VPN så kan du kanske kolla in det på BBC.Jag har sett klart den 11e doktorn i Doctor Who. Älskar den! Har börjat se den 12e doktorn och är inte alls lika förtjust i honom... Hoppas han blir bättre längre fram!
Är det nån som vet var man kan se den 9e och 10e doktorn? Antar att 13 inte gått att i Sverige än?
För att se Eckleston och Tennant lagligt i Sverige så får du nog köpa serien. Kvinnliga doktorn har inte sänts i Sverige än. Med VPN så kan du kanske kolla in det på BBC.
Kolla Science-fiction bokhandeln! Discshop tror jag hade också.Jag köper gärna, vill inte ladda ner olagligt. Jag hittade de inte på dvd... men jag får leta vidare.