Vad sade RGB?

K

Kiddo

...under intervjun i början av TV-sändningarna i helgen? Någon som kan återberätta lite kort? Såg reprisen igår, men pojken fipplade med TV-kanalerna just under intervjun.

Sv: Vad sade RGB?

hmm ska försöka om jag inte strular ihop allt hehe :angel:

han pratade om att mckinley tagit det väldigt lugnt efter OS och ännu inte var i den form som i OS utan behövde banta lite och tränas lite till...
sen pratade han om dopingskandalen och att allt var så nytt så ryttarna inte hade hunnit prata om det så mycket (reporten frågade om ryttarna pratade med varandra om sånt här)

det var det jag kom ihåg inte så mycket kanske :( hihi

Men rgb har väl aldrig vart känd för sin rappa käft eller ;) ..... mindre talför :crazy: man får man leta efter :D

Jag undrar bara varför han har lagt till sig med tysk brytning när han pratar. Han är skåning och skall prata skånska tycker jag. :devil:

Tack cissan!

klockan, roslagen: Han är osynlig i media, ja, och inte så värst talför, men han är min stora förebild över alla andra, och därför ville jag gärna veta vad han hade att säga om dopingskandalen.

map: Han har bott i Tyskland i många år, därav brytningen. *pratar inte heller skånska*

Kiddo: ingen kritik mot honom så, jag tycker han är en av världens bästa hoppryttare. Men någon "mediaperson" är han inte, fast det behöver man ju inte va förståss ;)

Ja han kanske inte har Malin.B som förebild :smirk:

klockan skrev:
Men någon "mediaperson" är han inte

Det är jag väldigt glad över, för då kan han och andra fokusera på hans ridning, och resultat istället. För mig är RGB främst hoppryttare, medans jag ser MB som mediaperson i första hand.

Håller med dig, han är ju skånsk!!

I övrigt så har han väl bott i Holland de flesta av de åren?
Nä, han är min största idol också, men såna där Dolph Lundgren-fasoner underkänns ;)

Jag har väl inte kritiserat Roffe för fem öre, jag vill ju gifta mig med honom :love: , men mannen är inte talför för fem öre, varken privat eller i massmedia.

Angående brytningen så har han bott i Holland i flera år med en tysk flickvän och bor nu i Tyskland, det är nog inte helt lätt att bibehålla sitt språk om man aldrig använder det.

Vriendlijke groten!

en superrunda! var lite rädd att "tjockisen" skulle falla pladask över ett hinder hihi men sattsade ändå på roffe hemma i soffan.

Hallå??!!
Jag missade världscupen idag, hann inte in i tid? vann han??

Javisst, han vann Världscupen i Helsingfors. På en väldigt snygg och snabb omhoppningsrunda dessutom. Slog Meredith MICHAELS-BEERBAUM med nästan en sekund (och hon var mkt snabb!) :)

:love:
roffe.jpg

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 624
Hästvård Ska försöka sammanfatta kort. Min welsh hade en kolikkänning i maj. Vi hade varit ute och betat gräs 10 min och sen fick hon stå i boxen...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 184
Senast: Habina
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 930
Övr. Barn Hej! Varning för kanske rörigt och svamligt inlägg. Är så orolig att jag håller på att kräkas. Min son var dålig i magen förra veckan...
Svar
7
· Visningar
2 270
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama