athena_arabians
Trådstartare
Jag försöker vakna... det går sådär...
Kisse ligger i en solstrimma och är en solkatt
Kisse ligger i en solstrimma och är en solkatt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kollar bredden på kaminen så fort jag kommer hem.Var på min första lektion idag. Nog för att det är flex och lektionerna är frivilliga. men jag var själv där
Bra med full fokus på mig, mindre bra för sociala fobin att behöva vara den som besvarar varenda fråga läraren ställer
Jag är ju inte så himla pratsam heller så läraren kan ju tro att jag inte är så intresserad när jag inte är så talför..
Fick en lista med romaner vi ska läsa, till min besvikelse så skulle jag bara välja 1 av dom 6 olika. Jag som tänkte jaha, vad kul med så många böcker men nähä
Får nog ändå berätta om min AS för den kommer ge mig minus när vi har muntligt förhör känner jag..
Ska ta det lugnt en stund nu innan mini ska hämtas på förskolan. Hon tycker det är bra att kliva upp vid 04.00, det gör inte jag
Nu började jag lyssna på Army of lovers bara för det, hundkraken gick någon annanstansNär det ringer på dörren (ett bud) och man spelar denna låt på högsta volym
https://open.spotify.com/track/4b9m1X1fRoyolgoE0h8Ycb?si=6UjoouweR1-KDhQtKxNp6w
När det ringer på dörren (ett bud) och man spelar denna låt på högsta volym
https://open.spotify.com/track/4b9m1X1fRoyolgoE0h8Ycb?si=6UjoouweR1-KDhQtKxNp6w
Inte jag heller.Jag förstår inte vad alla pratar om deklaration?
Jag har inte fått min ens, får alltid på papper men det har inte dykt upp något. Har jag missat att något är ändrat eller borde jag kontakta SKV och kolla om den är ute med Postmord och snurrar på okänt håll?
/hallonsaft som kanske inte ens saknar den för det blir väl att betala som vanligt.
Då är det nog ingen fara, satt och funderade på om jag skulle kolla upp det på deras hemsida men då kan jag göra det jag har tänkt istället nu. Tack för inputInte jag heller.