Här är den ocksåVart är solen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är den ocksåVart är solen?
Inte här.Inte här i varje fall..
Här och klarblå himmel och ingen blåst !Vart är solen?
Du har ingen i närheten som du kan swisha till och som sedan kan ta ut pengarna åt dig? Förutsatt att du har swish då.Jag och katten känner att det är dags att åka hem nu. Katten hatar min systers katt med styrkan av ettsusen solar (jo jag vet swenglish) och måste därför vara instängd hela tiden vilket gör henne på urusel humör och hon fräser på alla utom mig. Ingen tror på mig att hon är världens gosigaste katt.
Jag har spärrat Nordea kortet och ska beställa ett nytt via lokalkontor. Tänker köpa min slowcooker på Clas ohlson innan jag åker idag. Det har jag förtjänat. Sedan måste jag fundera ut, hur jag ska få ut kontanter på söndag i detta kontantlösa samhälle. Undrar om FOREX funkar och inte har alltför höga avgifter.?
Här är det sol och A och jag sitter i en biosalong och väntar på premiären av My little pony: the movie
Vi bor på Gotland idag ja, men vill bort härifrån.Vet inte om det är så vanligt att 85-åringar surfar jobbannonser direkt
Gotland ?
Jag behöver nytt boende på Gotland, jag kan joina på gården!
Det beror på vart på Gotland vi pratar och om jag får flytta in med ett par vänner, vi har länge funderat på ett kollektiv ^^Vi bor på Gotland idag ja, men vill bort härifrån.
Haha, tanken är väl dock att vi ska BORT från ön. Du kan få hyra vår lägenhet när vi flyttar dock? En femma på 155kvm