Vad pysslar vi med, del LXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har vart till labbet och satte ihop allt som ska dit med silikon på 10 lådor, så nu har jag 20 :banana: Behöver fem till för att ha alla vi behöver sätta ut.

Däremot har någon tagit min fina bosch borr :confused: Så jag kunde inte borra hålen som behöver göras på de lådor där silikonet har torkat. Har skickat meddelande till min elev och frågat om hen har tagit den, jag hoppas på det men förstår inte riktigt varför hen tagit den utan att ha frågat? Det är ju rätt dyr utrustning som vi inte vill ha på villovägar och hade hen frågat så hade hen fått veta att den inte fick tas med eftersom jag också behöver använda den. Jag gissar på att hen har tagit hem den för att borra hål i lådorna hemma men det verkar ju väldigt osmart? Då ska hen liksom transportera några få lådor hem, borra hål och ta med dem tillbaka sen ta med några fler osv osv. Istället för att borra alla 22 lådor utanför labbet, det tar ju kanske två timmar totalt.

Läser AB eftersom de har Sveriges i särklass bästa NHL blogg. Per Burman. Ett måste om man följer NHL. Sedan använder jag den som baslinne för att kolla om mitt internet fungerar. Funkar den på AB så är jag uppkopplad.

Jag och katten känner att det är dags att åka hem nu. Katten hatar min systers katt med styrkan av ettsusen solar (jo jag vet swenglish) och måste därför vara instängd hela tiden vilket gör henne på urusel humör och hon fräser på alla utom mig. :meh: Ingen tror på mig att hon är världens gosigaste katt.

Jag har spärrat Nordea kortet och ska beställa ett nytt via lokalkontor. Tänker köpa min slowcooker på Clas ohlson innan jag åker idag. Det har jag förtjänat. Sedan måste jag fundera ut, hur jag ska få ut kontanter på söndag i detta kontantlösa samhälle. Undrar om FOREX funkar och inte har alltför höga avgifter.?
Du har ingen i närheten som du kan swisha till och som sedan kan ta ut pengarna åt dig? Förutsatt att du har swish då.

Börjar bli lite less på svärmors ringande var dag . Telefonen har gått varm hela morgonen hon har hunnit med att ringa 15 gånger redan men tanten är senil och kan ringa 5 minuter efter att hon pratat med tanten och kommer inte ihåg att hon ringt.jag kan inte svara då jag inte prata thai bra utan det blir bara fel och gumman förstår inte riktigt och inte jag heller

Överväger att införskaffa iphone 8 plus pga kameran. Ngn som har den? Åsikter?

Hänger på en tåg station nånstans i nedre halvan av Sverige och väntar på att få åka hemåt. Har heatet med mamma att hon hämtar mig i grängesberg, har inte lust att bli sittandes där i väntan på buss :meh: Enligt konduktören på tåget ner igår hade det vart resenärer på fredag kväll som fått stå från 21 tiden och vänta på bussen i 2 timmar :eek::turd:

Vi bor på Gotland idag ja, men vill bort härifrån. :)

Haha, tanken är väl dock att vi ska BORT från ön. :p Du kan få hyra vår lägenhet när vi flyttar dock? En femma på 155kvm :D
Det beror på vart på Gotland vi pratar och om jag får flytta in med ett par vänner, vi har länge funderat på ett kollektiv ^^

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
662
Senast: Whoever
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 600
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
713
Senast: miumiu
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 026
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel
  • Målbilder för trubbnosar.