SkorpSmulan
Trådstartare
Min bästa vän har en son på 2 år, fyller idag faktiskt, och vi har umgåtts väldigt mycket ända sedan han föddes och varit ganska nära. Jag har suttit mycket barnvakt och vi har umgåtts flera gånger i veckan. Nu har det dock gått en period när vi nästan inte har setts alls.
Under sommaren träffades vi inte alls på 4 månader och jag var så orolig för att han skulle ha glömt mig.
När vi sen sågs igen så var han jätteblyg en liten stund sen var han som vanligt mot mig igen.
Sen gick det ytterligare några veckor och så sågs vi idag igen på hans kalas och nu fanns det ingen blyghet direkt och han tom sa mitt namn för första gången (ha ha, jag är så löjligt nöjd) han har velat vara nära och velat umgås med mig fast jag inte är den som pockar på uppmärksamhet.
Hur långt minne har så små barn egentligen? Minns han mig tro?
Det är väl svårt att veta förstås.
Under sommaren träffades vi inte alls på 4 månader och jag var så orolig för att han skulle ha glömt mig.
När vi sen sågs igen så var han jätteblyg en liten stund sen var han som vanligt mot mig igen.
Sen gick det ytterligare några veckor och så sågs vi idag igen på hans kalas och nu fanns det ingen blyghet direkt och han tom sa mitt namn för första gången (ha ha, jag är så löjligt nöjd) han har velat vara nära och velat umgås med mig fast jag inte är den som pockar på uppmärksamhet.
Hur långt minne har så små barn egentligen? Minns han mig tro?
Det är väl svårt att veta förstås.