strawberrysylt 2 Maj 2013 #1 922 Sv: Vad lyssnar du på? Just nu går Danmarks bidrag till Eurovision 2013 varm här hemma, för en gångs skull gillar jag o pv samma låt! De e ju otroligt^^ haha Emmelie de Forest - Only Teardrops //r
Sv: Vad lyssnar du på? Just nu går Danmarks bidrag till Eurovision 2013 varm här hemma, för en gångs skull gillar jag o pv samma låt! De e ju otroligt^^ haha Emmelie de Forest - Only Teardrops //r
Riley 2 Maj 2013 #1 923 Sv: Vad lyssnar du på? Rihanna - Diamonds *skäms och skyller på tillfällig schizofreni eller något*
S sthu 3 Maj 2013 #1 924 Sv: Vad lyssnar du på? Inte okej! Själv insuper jag min nya upptäckt Beck Nausea - Beck
Monimaker 3 Maj 2013 #1 927 Sv: Vad lyssnar du på? Slayerfan? Tråkigt med bandmedlemmen som dog. KL The Monkees - Last train to Clarksville
Sv: Vad lyssnar du på? Slayerfan? Tråkigt med bandmedlemmen som dog. KL The Monkees - Last train to Clarksville
Septicemia 3 Maj 2013 #1 928 Sv: Vad lyssnar du på? Fan är nog att ta i, men det är ett band som jag lyssnat på till och från så länge jag kan minnas. Det är verkligen jättetrist med Hannemans bortgång. Slipknot - Snuff
Sv: Vad lyssnar du på? Fan är nog att ta i, men det är ett band som jag lyssnat på till och från så länge jag kan minnas. Det är verkligen jättetrist med Hannemans bortgång. Slipknot - Snuff
Mirre 3 Maj 2013 #1 930 Sv: Vad lyssnar du på? Den är fin Lyssnar på Rydell & Quick- Life is just a dream
lovely_piff 5 Maj 2013 #1 934 Sv: Vad lyssnar du på? En av sambosarna som sitter i soffan och sjunger rockballader så högt hon orkar. Senast ändrad: 5 Maj 2013
Sv: Vad lyssnar du på? En av sambosarna som sitter i soffan och sjunger rockballader så högt hon orkar.