Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, som rubriken lyder, vad letar ni efter när ni ska köpa en ny häst? Är temperamentet viktigast, arbetsvilligheten eller gångarterna? Intressant efter som jag letar efter min första dressyrhäst
Ja, som rubriken lyder, vad letar ni efter när ni ska köpa en ny häst? Är temperamentet viktigast, arbetsvilligheten eller gångarterna? Intressant efter som jag letar efter min första dressyrhäst
Jag har bestämt mig för alla mina hästar innan jag ens kom upp på ryggen och de skulle varit bra galna för att få mig att backa ur.
Förutom det som övriga har nämnt så kommer i allafall nästa häst vara snygg. Min nuvarande ser ut som en gasell och det kommer inte nästa häst att göra. Gasellen är i och för sig snygg påklädd, men hon ser inte klok ut, utan utrustning.