Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tips på en sådan bokserie är böckerna om kommissarie Sara Vallén, av Cecilia Sahlström. Utspelar sig i Lund, jag läste de första två böckerna för några år sen och gillade dem då. Såg nu att det finns en hel hög böcker till i serien, tänkte ge mig på dem nu.Alltså jag vill inte lyssna på något annat än om Fredrika Storm nu ju Hoppade på hennes Rotlösa i väntan på att komma på något annat. Järnblomma utspelar sig där jag jobbar, på St Lars.
Innan jag hittade Frida Skybäck lyssnade jag på Stranden och Slottet av Anna Breitholtz Monsén, de var också skitbra! Men sedan var den serien också slut.
Gillar verkligen när de utspelar sig i Skåne men viktigast är en kvinnlig författare och huvudkaraktär och kluriga fall. Behöver tips! Får kika i denna tråden. Annars utgår jag bara från Katarina Ewerlöf som uppläsare, hon verkar ha läst in många lovande
Tips på en sådan bokserie är böckerna om kommissarie Sara Vallén, av Cecilia Sahlström. Utspelar sig i Lund, jag läste de första två böckerna för några år sen och gillade dem då. Såg nu att det finns en hel hög böcker till i serien, tänkte ge mig på dem nu.
280 sidor in nu och jag vet fortfarande inte vad jag ska tycka. Det växlar mellan långtråkigt, vill sträckläsa och sen tillbaka till segt och långtråkigt. Jag kommer läsa färdigt den men läslusten kommer tyvärr inte av sig själv.Just nu läser jag Vackra värld var är du av Sally Rooney, 120 sidor in vet jag inte riktigt vad jag ska tycka. Den är skriven väldigt mycket i flödestext och hoppar mellan berättare, handlar om relationer av olika slag och en betraktelse av samtiden.
Dom är väldigt bra!Tips på en sådan bokserie är böckerna om kommissarie Sara Vallén, av Cecilia Sahlström. Utspelar sig i Lund, jag läste de första två böckerna för några år sen och gillade dem då. Såg nu att det finns en hel hög böcker till i serien, tänkte ge mig på dem nu.
Jag har precis börjat på bok 5 nu, gillar dem också!Dom är väldigt bra!
Sträckläste alla för nåt år sen, har sista kvar att läsa nu!
Det är nog en av få böcker som jag påbörjat men inte avslutat. Jag tyckte som du att den var mest långsam och tråkig, och när jag kom hem från semestern som jag började läsa den på blev det aldrig att jag läste klart den. Gav bort den till välgörenhet för så sent som några dagar sedan, jag insåg liksom att det inte spelade någon roll hur länge den stod i bokhyllan och väntade på mig för jag skulle aldrig orka ta tag i den igen280 sidor in nu och jag vet fortfarande inte vad jag ska tycka. Det växlar mellan långtråkigt, vill sträckläsa och sen tillbaka till segt och långtråkigt. Jag kommer läsa färdigt den men läslusten kommer tyvärr inte av sig själv.