Karfitsa
Trådstartare
Herregud. Jag blev så exalterad och upprörd så jag läste inte ens.Nejnej, uttalet gällde det inte. Men hon hade ju tappat ett o - två gånger!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Herregud. Jag blev så exalterad och upprörd så jag läste inte ens.Nejnej, uttalet gällde det inte. Men hon hade ju tappat ett o - två gånger!
Ha! Jag har inte tappat nåt jävla o heller, jag skriver det enligt en mycket gammal dialekt, nordmesopotamesiska faktiskt.Nejnej, uttalet gällde det inte. Men hon hade ju tappat ett o - två gånger!
Nordmesopmoptamesiska.nordmesoptamiska, väl
Nej, det är som sagt lokal dialekt .Aha. De stammar i Nordmesoppopo.. ja. Någonting.
Finns många bra böcker på Amazon som du kan ladda hem för att lära dig mer .JA - i Nordmesoppopp någonting.
Du, jag vet inte ens 1) vad det var (ett land va?) eller 2) var det var.
Var glad att jag ens kunde skaka fram ett namn som ens påminner om det korrekta.
Måste vi gå in på såna detaljer?
Jag tror mig aldrig ha sett att någon rynkat på näsan åt någon annans boksmak härinne! Vilket även jag tycker är skönt.
Hur gammal var du sa du? 12? Då har ni väl precis läst om det i skolan?Era obildade kretiner!
Återgå till era snuskromaner och försvinn ur min åsyn.
Hur gammal var du sa du? 12? Då har ni väl precis läst om det i skolan?
Alltså @Anna, på min tid läste vi Hollywoodfruar. DET var snusk, vill jag lova! Femtio nyanser, pfffft!
åhnej, ta inte upp 50 nyanser för då imploderar jag!Alltså @Anna, på min tid läste vi Hollywoodfruar. DET var snusk, vill jag lova! Femtio nyanser, pfffft!