Vad läser du just nu? Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tror mig aldrig ha sett att någon rynkat på näsan åt någon annans boksmak härinne! Vilket även jag tycker är skönt.

Jag håller med! Jag skojade bara när jag skrev något om Marian Keyes häromsistens :) Fast du har retat mig för Maeve Binchy... :P

Blev klar med Rudbergs Två gånger är en vana imorse och alltså, den är bra. Hon borde hålla sig till ungdomsböcker och elegant crime! Huvudpersonen i denna serien är en 55-årig åklagarsekreterare, som på intet vis är perfekt. Hon tjuvröker och ägnar sig åt bus i soffor hos museichefer ;)

Nu ska jag dock berätta vad jag har för underligt projekt på gång... jag tänkte nämligen läsa 50 nyanser av honom. Har ju den där e-boksappen under hela juli, och som med flera andra serier som blivit otroligt omtalade känns det som om jag borde läsa den första i alla fall. Har absolut inga förväntningar på den, men liksom... varför inte? Jag har blivit överbevisad ett par gånger när jag gett mig på sådant som jag inte tror är min grej. Nu är jag rätt säker på att detta inte är det, men vad sjutton, YOLO.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka