Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är ful och luktar illa.
Titeln ska man nog inte ta så mycket fasta på... Hon diskuterar själv det i slutet av boken.Haha, hade kanske förstått bättre om jag läst klart den men blev så osugen när jag läste första kapitlen och inte kände igen mig alls. Förstår att hon säkert inte menar att exkludera, men kallar man boken "handbok till att vara kvinna" och jag som läsare (och kvinna ) nästan känner mig ailienerad så känns det rätt löjligt...
Återgå till era snuskromaner och försvinn ur min åsyn.
Totte runkar! Jag har snart läst ut den
Åh, är det föregångaren till "Totte i badet?"
Jag HOPPAS du menade Grottbjörnens folk... ettan är alltid bäst!
Totte runkar! Jag har snart läst ut den
OK då... hann inte så långt innan jag ledsnade...Nä, jag har hört att det är betydligt fler erigerade lemmar i Hästarnas dal.
Det är den som kommer före Totte sprutar, va? Jag vill gärna läsa dem i ordning.
OK då... hann inte så långt innan jag ledsnade...
Totte badar, din idiot.
Hur fick du till rövhatt? Jag hann som tur var till toa och kunde hålla inne gapskrattet tills jag kunde börja kissa.
NEJ. Tottes nya byxor, juh.Du har fattat grejen
Del tre heter Totte byter byxor.
NEJ. Tottes nya byxor, juh.Du har fattat grejen
Del tre heter Totte byter byxor.
NEJ. Tottes nya byxor, juh.
NEJ. Tottes nya byxor, juh.
Nänänä. @Anna är rätt på't. Totte runkar, Totte sprutar SEN kommer "Totte i badet - hur jag kom över min badanka."
Det är inte alls svårt. Bara att byta ut ju!
Skriv som du pratar! Totte KOM över menar du ju - men jag läste kom ÖVER och funderade på vad badankan gjort för dumt som Totte lyckats bearbeta.
Skriv som du pratar! Totte KOM över menar du ju - men jag läste kom ÖVER och funderade på vad badankan gjort för dumt som Totte lyckats bearbeta.