Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har bara hunnit 300 sidor än. Den är verkligen annorlunda än de övriga fem, det känns som om han blivit stressad över att bara få skriva en bok till och därför pressat in precis allt. Hans långa tankeutflykter med teoretiserande kring t ex "jaget i litteraturen" är bara tröttsamma . Men t ex hans skildring av livet med småbarn är bland de bästa sådana jag läst, faktiskt.
Ja, ungefär precis så. Fast jag tror samtidigt att det här har varit planen hela tiden. De här långa utläggningarna om jaget. Och om Hitler... Mannen är sannerligen fullkomligt galen! Och jag gillade verkligen beskrivningen av räkorna, kommer jag ihåg
Haha, när jag släckte igår kväll skulle han just gå ut och köpa dem!
Blir faktiskt lite sugen på att göra ett nytt försök med den nu! Jag har ju haft en längre lässvacka och inte alls varit sugen, men nu känns det som att det skulle kunna funka. Den är ju inte så mycket att ha när man vill ligga i solen och läsa, för jag kan inte tänka när det är så varmt och det gäller ju ändå att ha hjärnan med sig när man läser den
började lyssna på del ett i den serien, och tyckte den var trevlig, men sen ville inte bibliotekets web-tjänst funka merTotalt kravlös läsning. Alexander McCall Smith - Livet på Scotland Street 44. Är på del 2, Espressoberättelser. Den är ursprungligen skriven som följetongsroman för The Scotsman och därför lätt att lägga ifrån sig för en person som jag som absolut inte kan bryta mitt i.
Jag tror man kan läsa den lite som man vill. Hitleressän vet jag om och den kommer jag att hoppa över, om den inte känns intressant. Och hans utläggningar om t ex jaget i litteraturen skummade jag till slut bara, de var både svåra och tråkiga. Och de verkar inte behövas i berättandet. Sade hon vanvördigt
Funderar på att dra igång Game of Thrones, har alla sex böckerna men suget har inte riktigt velat infinna sig.
Jag började på den första, men orkade inte läsa mer än halva. Personerna var så ytligt beskrivna att jag inte kunde engagera mig i dem. Synd, eftersom jag fick de två första böckerna i present. Kanske gör ett försök i solstolen på semestern = mindre engagemang, mer slöläsning.
Funderar på att dra igång Game of Thrones, har alla sex böckerna men suget har inte riktigt velat infinna sig.