Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man måste nog vara mer insatt i t ex Derridas poststrukturalism för att till fullo uppskatta boken.
Verkar vända sig till en rätt snäv läsekrets, låter det som?
Jag tror det handlar lite om hur en är som läsare också, om Slutet på Mr Y är en bok för den breda massan eller inte. För min del så är jag en sådan person som inte funderar så mycket när jag läser och är det något jag inte förstår så sållas det bort i min hjärna (typ). Det gör att allt vetenskapligt i en sådan bok inte "stör" min läsupplevelse oavsett om jag förstår det eller inte. Så med den typen av läsning, blir Slutet på Mr Y antagligen något mer underhållande än om läsaren vill förstå allt eller så Sen är det definitivt inte dem bästa boken jag läst, men jag tycker inte heller att den är riktad mot en så snäv läsarkrets.
Gillar du Anna J? Jag har bara läst en av henne och tyckte inte jättemkt om den.
KL
Jag läser just nu "Dark Places" av Gillian Flynn. Jag tror aldrig att någonting kommer att kunna mäta sig med hennes "Gone Girl", men tänkte ge det ett försök. Har bara läst ungefär en fjärdedel hittills och tycker ärligt talat att den är lite seg, men tror och hoppas att det tar sig snart.
Jag tyckte nog att Dark places var bättre, faktiskt. Fast de är ju väldigt olika, svåra att jämföra.