Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har tolkat hennes stil som ett medvetet grepp - att stilen ska stämma med den dystopiska stämningen. Men jag kanske har fel?
Jag har tolkat hennes stil som ett medvetet grepp - att stilen ska stämma med den dystopiska stämningen. Men jag kanske har fel?
*kl*
Detta var en kul tråd att följa och delta i! Själv har jag precis påbörjat Donna Tartts Steglitsan (på svenska). Den hemliga historien hör till en av mina favoriter, så förväntningarna är högt ställda.
Hm, det ska jag tänka på när jag läser trean. Jag har inte reagerat på det hittills, vilka detaljer författaren fördjupar sig i beror väl på subjektiva val...
Lite som att skriva att "Katniss var helt ointresserad av den kråsade Yves Saint Laurentskjortan med broderier i handvävd merinotråd med inslag av lysmaskborst."
Ok, jag fattar din poäng
Kommer att tänka på den senaste Boije af Gennäs jag läste, där en utmattad person la sig att vila på soffan från Svenskt tenn med klädsel av Josef Frank
Jag har också just börjat läsa den. Men det dröjer nog några dagar innan jag får möjlighet att sätta tänderna i den ordentligt, har en massa annat på schemat.
DHH är nog min absoluta favoritbok. Ska läsa Steglitsan så fort jag bara hinner! Har The little friend väntande också faktiskt, pinsamt nog.
*kl*
Jag lyssnar nu på radioföljetongen "438 dagar" av Martin Schibbye och Johan Persson
Lite som att skriva att "Katniss var helt ointresserad av den kråsade Yves Saint Laurentskjortan med broderier i handvävd merinotråd med inslag av lysmaskborst."
Ok, jag fattar din poäng
Kommer att tänka på den senaste Boije af Gennäs jag läste, där en utmattad person la sig att vila på soffan från Svenskt tenn med klädsel av Josef Frank
Samma här, jag har inte heller läst The little friend (trots att den har stått i min bokhylla sedan fem år tillbaka...)
Jag har till min förvåning upptäckt att jag blir helt olycklig när jag hör den. Så blödig brukar jag inte vara, men jag orkar inte bita ihop utan stänger numera av radion när den kommer.
Jag fattar verkligen inte varför, alltså. Jag är vanligtvis inte den sorts person som lever mig in andras lidande via massmedia på något överdrivet vis.