Vad kostar?? *läs*

B

Buffalo_brud

Jag köpte ett olympic protector (tror det heter så) täcke idag.

Vet att det är tjockt, lila med vitrutigt mönster med bogveck, "vanliga" spännen, bensnören och svansskydd.

Det är ett vintertäcke.

Det kostade 298kr på "mer än halva priset rean" och nu min fråga:

VAD KOSTAR DETTA TÄCKE I ORD. PRIS? (det stog ej på lappen)

Om ni vill veta mer om täcket så skriv..

Sv: Vad kostar?? *läs*

Okejj...vad kostar det ungefär då?? någon som kan gissa? eller något

Det är inte ett Protector Outdoor/Outdoor Protector från Källquist?
Jag köpte ett sådant på Gekås till syrrans häst, det var lilla med kryssgjordar, var väl typ lite halvhals på det och bensnören i alla fall. Var ett täcke med 300 g fodring.

Gav 300:- för det NYTT. Väldigt billigt, de har legat på över tusenlappen förut.

Jag tror att ordinarie pris på Protector Outdoor är ca 398 här, vet ej exakt men iaf inte så mycket mer...

Mvh Huntress :)

Liknande trådar

Hästhantering Har ett litet problem med den ena hästen. Han är 8 år, väldigt snäll men har attityd, är känslig och uppmärksam, både när det gäller...
Svar
18
· Visningar
2 318
Senast: Jealle
·
Övr. Hund Jag ska till Hööks om någon vecka och shoppa lite och tänkte köpa ett vintertäcke. När det är snö så brukar min hund frysa när man går...
Svar
3
· Visningar
1 424
Senast: Hagstadius
·
Utrustning Jag blir så trött på nätbutiker som ägnar sig åt lurendrejeri. Jag beställde ett dyrt vintertäcke förra våren åt min häst som kostade...
Svar
6
· Visningar
2 071
Senast: mammaBerg
·
M
Ekonomi & Juridik Ska nu försöka få ner lite så ni förstår.. Jag skulle beställa täcken på en sida på nätet som är ganska stora. Sidan var lite luddig...
2
Svar
26
· Visningar
3 815
Senast: M-Meduza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka