Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har en 04:a jag inte hinner med att rida in ordentligt själv,hon är skrittad några ggr.
Funderar på att lämna iväg henne till nån som kan rida in ordentligt så jag kan visa henne vid 3-årstestet.
Vad kostar inridning och hur länge brukar man lämna hästen där?
Det är nog väldigt olika.
Min 3-åring hade jag ridit en hel del själv innan jag lämnade iväg honom. Även mycket hanterad o motionerad i allt övrigt för att han skulle ha lite muskler.
Jag lämnade iväg honom en månad till min tränare (iofs bara för att vi skulle flytta o kände att tiden inte riktigt räckte till) och det kostade runt 5 000:-.
Jag har ju sett mycket billigare oxå men frågan är vad man får för pengarna?
En unghäst är ju så lätt att "fördärva"!
Jag hade min kuse på nära håll, var o kollade när tränaren red, red själv några gånger för henne + att jag var där o pysslade om honom en hel del oxå! Det kändes bra för mig
/Anna
beror ju helt på till vem och vart i landet du skickar den.
en känd ryttare tar själklart mer än en annan.
och i sthlms området tillexempel så kostar det ca 4000-7000 kr att bara ha hästen uppsatllad så lägger du till några tusen för själva ridningen och hanteringen...
Skola & Jobb Utbildning kan definitivt avgöra en sån sak inom vissa yrken, kan till exempel vara avtal som säger att personer med en viss utbildning...
Trädgård & Växter Det är det nog, blommorna ser lika ut när jag googlar på det! Grannens är mer träd än buske, men det kan man kanske styra själv med rätt...