Vad kostar Havre?

B

**BORTTAGEN**

Jag har stora funderingar på att köpa häst och måste planera ekonomin lite.
Skulle gärna vilja veta vad ni betalar för er havre? krossad eller hel, är det ngn skillnad prismässigt mellan krossad och hel?

Havren är nog den absolut minsta utgiftsposten när det gäller hästägandet!! Du kan nog hitta havre från 1-2,50 kr kg.

Precis vad jag tänkte...

Det kan bli svårt att planera oxå om du inte är bergsäker på hästen ska äta havre, ifall den inte gör det nu och kanske inte bör göra det heller.

Priset skiljer sig oxå om du köper det från en bonde eller granngården tex.

Liknande trådar

Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 085
Senast: Nota
·
Hästmänniskan Ni vet när man vill ha något riktigt illa och det då verkar som alla andra i världen har det förutom du? Känns verkligen som varenda... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 394
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 958
Hästmänniskan Hej! Hittat en trevlig 5 åring som jag varit och provridit. Är intresserad men den är inte billig heller (enligt mig… 150”). Ägaren... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
6 869
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka