vad kostar det egentligen??

Kivina

Trådstartare
i måndags hade vi en equiterapeut ute i stallet som behnadlade en stallkompis hästar, så jag passade på att be honom kolla på min hästs sneda bäcken, och ev. fixa till det, samt raspa hans tänder.. Det slutade med att han raspade tänderna, gav akupunktur samt fixade bäckenet på pålle, men sa inget pris, utan sa bara när han for.. "jaaa.. tack för mig då.. hejdå!".. ööhhh.. vad gör man?? tackar snällt tillbaka, och säger hejdå..

Så min fråga, är det någon som vet vad detta egentligen hade kostat??

Jag betalar 500 spänn per behandling till min equiterpeut.
Inklusive moms, alltså med kvitto. Men jag visste inte at equiterapeuter hade utbildning i att raspa tänder? / Miranda

Jag betalade 250 kr för min equieatriker, då höll han på i två timmar... vitt, har företag.

nej, det visste inte jag heller, men tydligen så har han gått nån kompletterande utb. på tänder..

300:- för ca 1h, eller den tiden som behövs för det som ska göras helt enkelt. Inget extra för nålar och sånt.

Men min kan inte tänder, vilken lyx du har! :)

Hon som jag brukar anlita tar 600 kr inkl moms för en behandling, oavsett hur lång tid behandlingen tar. Första besöket var hon säkert här över 2 timmar.

Liknande trådar

Hästvård Hej Känner att jag behöver tips och funderingar på hur jag ska gå vidare med min 5 åriga valack. Historik: Började slutet av...
2
Svar
27
· Visningar
4 197
Senast: Speedway
·
Hästvård Jag är fruktansvärt missnöjd med "min" veterinärs insats på min häst och överväger starkt att bestrida fakturan då denna egentligen...
Svar
16
· Visningar
5 811
Senast: Sar24BB66
·
Utrustning Min fodervärdspålla har ju melanom, och har nu lyckats få en knöl i munnen som ligger strax innan mungipan på ena sidan, tandis var ut...
2
Svar
21
· Visningar
7 492
Senast: cili
·
Småbarn Sonen (fyller 3 om två månader) började på dagis för lite mindre än en månad sedan. Från början var det tänkt och sagt att han skulle gå...
2
Svar
35
· Visningar
5 073
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar