Vad köpa till pigg pappa, 75 år??

tott

Trådstartare
Jepp, min far fyller 75 om nån vecka. Han är pigg och aktiv, spelar golf, reser, sjunger i kör, är engagerad i föreningar osv. Han lagar inte mat,han pysslar inte i trädgården. Mamma och pappa bor i ett radhus.
Vaaaaad ska jag och min syster köpa?

Hmmm, en resa till något golf event? :D *gissar hejvilt utan att ens veta vad för slags golf event det skulle finnas*

Jepp, min far fyller 75 om nån vecka. Han är pigg och aktiv, spelar golf, reser, sjunger i kör, är engagerad i föreningar osv. Han lagar inte mat,han pysslar inte i trädgården. Mamma och pappa bor i ett radhus.
En upplevelse skulle jag rekommendera, gärna något som kanske passar in på hans intressen. Sånt brukar alltid gå hem. :up:

Skulle nog själv uppskatta en resa. Prydnadssaker kan man glömma, jag slänger mina numera. Nu är jag visserligen 15 år yngre men
har inte tänkt att dö än och det har säkert inte han heller :up:. Så länge han är piggelin så vore det nog det bästa.

Köp en bunt Rikskuponger :up:

Mamma och pappa reser mycket - och har råd till det, så en resa känns inte riktigt rätt (inte heller för min och syrrans plånböcker). En upplevelse har jag varit lite inne på, men vad...?

Mamma och pappa reser mycket - och har råd till det, så en resa känns inte riktigt rätt (inte heller för min och syrrans plånböcker). En upplevelse har jag varit lite inne på, men vad...?
Träningstimmar med en golftränare kanske? Det skulle golfnördarna i min omgivning uppskatta... ;) Vill man ha någon liten present så finns det väldigt mycket "bra att ha grejer" till golfen... Maken är väldigt glad över sin peggar med favorithockeylagets logga, och sin greenlagare med favorit fotbollslagets logga... :D Peggar är tydligen förbrukningsmaterial, samma sak med bollar, greenlagare håller visst lite längre.
Jag är inte insatt i golfen utan sträcker mig till att skjutsa sonen på hans träningar när maken inte har möjlighet. Men det är väldigt tacksamt att hitta presenter till! :D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 207
  • Artikel Artikel
Dagbok Min pappa har supit sen tonåren. Mamma har alltid städat efter honom. Han blev nykter för ca 15 år sen (han fyllde 80 idag) och det har...
Svar
8
· Visningar
1 355
Senast: fijja
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 238
Senast: Blyger
·
Fritid Min pappa fyller 80 om några veckor och jag och min syster klurar på en bra present. Då vår matintresserade mamma fyllde 80 fick hon som...
Svar
10
· Visningar
2 582
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 36.
  • Valet i USA
  • Secret Santa 2024

Hund, Katt, Andra Djur