Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En ficksångbok för körsångareJepp, min far fyller 75 om nån vecka. Han är pigg och aktiv, spelar golf, reser, sjunger i kör, är engagerad i föreningar osv. Han lagar inte mat,han pysslar inte i trädgården. Mamma och pappa bor i ett radhus.
Vaaaaad ska jag och min syster köpa?
En upplevelse skulle jag rekommendera, gärna något som kanske passar in på hans intressen. Sånt brukar alltid gå hem.Jepp, min far fyller 75 om nån vecka. Han är pigg och aktiv, spelar golf, reser, sjunger i kör, är engagerad i föreningar osv. Han lagar inte mat,han pysslar inte i trädgården. Mamma och pappa bor i ett radhus.
Köp en bunt RikskupongerJepp, min far fyller 75 om nån vecka. Han är pigg och aktiv, spelar golf, reser, sjunger i kör, är engagerad i föreningar osv. Han lagar inte mat,han pysslar inte i trädgården. Mamma och pappa bor i ett radhus.
Träningstimmar med en golftränare kanske? Det skulle golfnördarna i min omgivning uppskatta... Vill man ha någon liten present så finns det väldigt mycket "bra att ha grejer" till golfen... Maken är väldigt glad över sin peggar med favorithockeylagets logga, och sin greenlagare med favorit fotbollslagets logga... Peggar är tydligen förbrukningsmaterial, samma sak med bollar, greenlagare håller visst lite längre.Mamma och pappa reser mycket - och har råd till det, så en resa känns inte riktigt rätt (inte heller för min och syrrans plånböcker). En upplevelse har jag varit lite inne på, men vad...?