Vad kan man hitta på Göteborg?

Ackio

Trådstartare
Maken ska på en grej på Sahlgrenska vid 15 i morgon och åker ner redan till 11 för fixa saker på kontor osv. Så man dumpas i ca 3 h i Göteborg och jag kommer inte på vad man kan sysselsätta sig med. Förslag? :)

Maken ska på en grej på Sahlgrenska vid 15 i morgon och åker ner redan till 11 för fixa saker på kontor osv. Så man dumpas i ca 3 h i Göteborg och jag kommer inte på vad man kan sysselsätta sig med. Förslag? :)

Universum om du gillar naturvetenskap, stadsmuseumet om du är hustoriskt intresserad. Världskulturmuseet gillade jag också.

Liknande trådar

Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 349
Senast: Derivata
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 825
Senast: Migo
·
Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
799
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 395

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka