Fibusen
Trådstartare
Såg i dag på mitt sto att hon hade som en spricka/rand på sidan av hoven,jättekontigt,var som om det hade "spruckigt" lite (alltså inte mycket alls,utan bara att det var pyttelite trasigt längst ner,så som dom kan bli om dom tex gått barfota) längst ner mot skon,me sen gick det som en rand rakt/lite lutande upp tills hoven tog slut,kikade på den andra hoven,då var det lika dan,men ingen spricka,men en tydlig rand på vardera sida av hoven (insida,och utsida) hade tyvär ingen kamera med mig,men om nån inte förstår riktigt vad jag menar så kan jag försöka rita i paint...
Hoven med flisan hade bara en rand.
Ingen värme,ingen puls,ingen hälta,inget konstigt alls förutom detta "stäck".
Är alltså inte normala "fångränder",men blir endå nervös då hon haft fång för 3-4 år sen....Vad sjutton kan det vara??? Bör jag hålla koll på något extra,kan ju inte ha lyckats rispa dom i hagen heller tycker jag när den sitter så exakt gentemot den andra...
Hoven med flisan hade bara en rand.
Ingen värme,ingen puls,ingen hälta,inget konstigt alls förutom detta "stäck".
Är alltså inte normala "fångränder",men blir endå nervös då hon haft fång för 3-4 år sen....Vad sjutton kan det vara??? Bör jag hålla koll på något extra,kan ju inte ha lyckats rispa dom i hagen heller tycker jag när den sitter så exakt gentemot den andra...