vad kan det va?

Sv: vad kan det va?

han är mkt bättre, inte lika svullen eller halt, men liite hälta syns, men så lte så vi väntar med att ta ut veterinär, skrittar honom lite för att se om det blir bättre/sämre. så nu är det bara och vänta och se .

Sv: vad kan det va?

men om hästen fortfarande (efter mer än en mån.) uppvisar svullnad/hälta (även om det minskat) är det inte dax att få ett veterinär utlåtande och ev. smärtstillande-antiinflamatoriskt ?

jag hade aldrig vågat vänta så länge och är hästen halt så har den ju uppenbarligen ont.

Liknande trådar

Hästvård Lite hjälp på traven nu tack ;) Jag är galet nojig och vill höra andras funderingar och åsikter... Hästen, ett sto, 9 år, Msv dressyr...
2
Svar
31
· Visningar
17 049
Senast: Jate Volim
·
Hästvård Jag behöver verkligen hjälp och råd samt tips! Jag har en 17 årig hopphäst som för några dagar sedan var halt när jag skulle börja rida...
Svar
4
· Visningar
1 151
Hästvård Vänder mig till er här på Buke för att se ifall någon har upplevt nått liknande med sin häst. För att göra en förkortning av vad som har...
2
Svar
29
· Visningar
5 692
Hästvård I lördags var min häst tydligt halt höger bak, jag trodde det berodde på strålröta som jag hittat dagen innan och varit och pillat i...
Svar
10
· Visningar
1 693
Senast: BRAGO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp