Fibusen
Trådstartare
Vaknade i natt strax innan 5 av hemsk smärta i nedre delen av magen. Kändes som kraftig mensvärk x 10, hela tiden. Alltså inga kramper man kan få, utan gjorde ont konstant. Låg och vred och vände mig men gav upp tillslut vid kl 7 och gick upp. Kändes lite bättre när jag gick lite, men gjorde fortfarande riktigt ont. Nästan så ont att det kunde jämföras med förvärkarna när förlossningen drog igång. Satt mig i soffan och det började klinga av vid 8-tiden, alltså minst 3 timmar med konstant smärta. Vet inte när eller hur det började eftersom jag sov och vaknade av det, men vid 00.30 när jag somnade så kände jag inget. Somnade till på soffan mellan 9-11 och vaknade smärtfri.
Äter p-piller, brukar hoppa över mensen på 2 kartor och få den 3dje efter ok från barnmorskan. Fick nån lätt mellanblödning för 1 vecka sen på ett par dagar, men ska äta klart kartan innan jag tar sockerpiller (är ca 1 vecka kvar) Jag brukar inte ha mensvärk alls när jag äter p-piller, och även när jag inte gjort det så har den då ALDRIG gjort så här ont, och så konstant hela tiden. Inget annat konstigt.
Någon som upplevt liknande? Kan det ha varit nån cysta? (Aldrig haft)
Äter p-piller, brukar hoppa över mensen på 2 kartor och få den 3dje efter ok från barnmorskan. Fick nån lätt mellanblödning för 1 vecka sen på ett par dagar, men ska äta klart kartan innan jag tar sockerpiller (är ca 1 vecka kvar) Jag brukar inte ha mensvärk alls när jag äter p-piller, och även när jag inte gjort det så har den då ALDRIG gjort så här ont, och så konstant hela tiden. Inget annat konstigt.
Någon som upplevt liknande? Kan det ha varit nån cysta? (Aldrig haft)