Vad i hela fridens namn har hänt!?

Ninnurur

Trådstartare
Jag kom hem och satte mig vid datorn. Såg att två vänner på fb länkat till samma polisnyhet och klickade in mig där. http://www.polisen.se/Stockholms_la...ckholms-lan/2011-03-11-1242-Ovrigt-Stockholm/ Fick en smärre chock! :eek:

Vad har hänt?? Hur kan det bli så?? Det måste ju nästan vara ngn psykiskt sjuk människa som fött barnet hemma och tagit dit det för det skulle ju ha märkts om en förlossning pågick på perrongen, eller? :confused:

Jag som höggravid och bara väntar på att min Bubbla ska komma ut till oss förstår inte hur man kan göra så mot sitt barn... :(

Sv: Vad i hela fridens namn har hänt!?

Foster står det, alltså bebis i tidigt skede? Eller en bebis? Obehagligt hur som, men det finns människor till allt...

som sagt, det står foster - inte i vilket skede det var. Kan ju vara någon stackare som fått missfall eller så? (kanske långsökt men pja...)

Edit; står mer om det här.

Senast ändrad:

Men för att det ska märkas så så måste det ju vara ganska långt gånget tycker man? Obehagligt iaf!

"16 veckor gammalt foster. " står det ju i aftonbladet. Man kan ju googla på det om man inte är så kräsmagad.

Usch va hemskt. Vilket trauma för modern.

Läste nu. Men alltså. Jag har fått missfall och jag blödde ju som jag vet inte vad så det hela känns så absurt!

människor i chock kan göra de mest konstiga saker.

men mamman i fråga kan vara hårt kontrollerad hemma, det kan vara ett resultat av en våldtäkt/misshandel, you name it.....
en "normal" mamma i ett "normalt" sverige är ju i kontakt med MVC, har fått sin kallelse till UL och skulle ju ha kontaktat MVC/sjukhus vid ett missfall.

hur skulle en sk papperslös göra?

Mjo... jag hoppas iaf för mammans skull att de hittar henne så att hon kan får den vård som behövs!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka