R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har inte gjort många knop idag. Har haft en dag i sängen med massor med sömn.
Har tid hos läkare på fredag, jag har så ont hela tiden och det är inte normalt.
Mår apa just nu![]()
Har inte gjort många knop idag. Har haft en dag i sängen med massor med sömn.
Har tid hos läkare på fredag, jag har så ont hela tiden och det är inte normalt.
Mår apa just nu![]()
En del saker livet för med sig kan i bästa fall hanteras men smärtan finns ändå.Tack, jag blev lite nere när jag upptäckte denna sida och naturligtvis kunde jag inte låta bli. Nå väl man blir lite nere ett tag även om det är många år sedan.
Det gör ont bara jag läserJag har precis övat på alla fula ord jag kan komma på och bästa kombinationerna av desamma.
Tröskeln flyttade inte på sig, det gjorde dock min tånagel som försökte göra en bakåtvolt.
![]()
Gör som mig? ta en okänd låda och värm.Tänker äta något. men är inte riktigt på humör.
alla låder slut. mitt kylskåp är mycket tomt. riktigt så illa är det inte.men en kebab skulle göra susen.Gör som mig? ta en okänd låda och värm.
Min var visst ris med kycklinggryta och löjligt mycket champinjoner. Riktigt gott fast jag själv lagat det och jag är garanterat inte någon mästerkock eller så var jag bara hungrig.
hade jag inte hittat den hade det blivit te och på sin höjd varm macka men antagligen knäckemacka med onödigt mycket ost på![]()
Göra en variant på kebab? Typ strips/ris, kyckling, sallad och någon ihop vevad kall sås?alla låder slut. mitt kylskåp är mycket tomt. riktigt så illa är det inte.men en kebab skulle göra susen.
Jag gillar hur du tänker och jag håller med men det lät ju bra.@hallonsaft Det finns ingenting som heter onödigt mycket ost![]()