Längtar till jag kan få börja med min matta åxo men kan börja nu men måste då skotta en del snöHåhåjaja, då har det krattats i trädgården några timmar. På förmiddagen red jag. Busen kändes lite slö idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Längtar till jag kan få börja med min matta åxo men kan börja nu men måste då skotta en del snöHåhåjaja, då har det krattats i trädgården några timmar. På förmiddagen red jag. Busen kändes lite slö idag.
Jo det var därför jag skrev här .Vi har fått snö ända in i juni någon gång .För 10 år sedan fick vi 3 dm snö den 17 maj .Kommer ihåg det då jag just kommit hem från Thailand och var på hemvärnsövning![]()
Snö? Fy bövelen.Längtar till jag kan få börja med min matta åxo men kan börja nu men måste då skotta en del snö![]()
Prova att balansera om vinterdäckenNu har bilen fått på sig sommardäcken. Vibrationen har nu också slutat när man kör mellan 95-105 så får väl kolla upp det där ändå. NU ska jag äntligen fixa käk.
Tack så mycket
Prova att balansera om vinterdäcken
Konstigt att det inte är samma problem med sommardäcken på bilen.Vilket är gjort fyra gånger på olika ställen (varav 2 gånger på en välkänd däckfirma) sedan november![]()
Konstigt att det inte är samma problem med sommardäcken på bilen.
Tycker jag med! Mysko är vad det är. Skrotar snart skiten p.g.a. orkar inte!
Det är inte däcken som är problemet? Vet att vissa blir så mjuka i gummit att det blir vibrationer. Går inte att balansera bort.
Kålpudding är så gott!Har gjort två stora ugnsformar med kålpudding.
Mitt eget recept med mer kål än färs och så får de vara inne i minst 5 timmar på låg värme.
De blev klara för nån timme sedan och jag har ätit, och småätit.
Nu mår jag illa men är ändå sugen på mer.
Tror jag får se till att frysa in dem snabbt så jag inte föräter mig totalt.
Har inte gjort många knop idag. Har haft en dag i sängen med massor med sömn.
Har tid hos läkare på fredag, jag har så ont hela tiden och det är inte normalt.
Mår apa just nu![]()
Köptes som helt nya förra året och fungerade bra. Men kanske ville de bara vara med under en kort säsong.