R
Reykjavik
Okej dåCykla
Har inte frågat nån. Det får bli som det blir
Håller tummarna för att det blir bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okej dåCykla
Har inte frågat nån. Det får bli som det blir
Om jag minns rätt så ska det vara vinter och inne i stan
Ska du inte analysera själva filmen/handlingen?
Japp, därför mitt redan är slut.Hörrni...visste ni om att grönt te är himla gott.
Japp! Jag har en 1.5 liters flaska med kallt grönt Japansk teHörrni...visste ni om att grönt te är himla gott.
Vad har du för krav då?Det är på riktigt omöjligt att hitta ett par skor som matchar mina krav som faktiskt inte är speciellt specifika. Men oj vad många snygga skor det finns i övrigt.
Jag säger som @ainasoja , jag tror inte jag får några på grund av det obefintliga kravet på stålhätta. Har fått tidigare men då var det gör att vi var tvungna ha just stålhätta. Ska däremot fråga om skor att ha i köket åtminstone, eftersom jag tillbringar några timmar där inne.Du får inga arbetsskor av din arbetsgivare? Det tycker jag att du borde. Har dom sagt något om det? Jag bär också på en massa extra kilon, men med bra skor fixar jag en arbetsdag utan att få ont i fötterna.
Exakt min erfarenhet också, vilket är rätt dåligt.Vi får inte arbetsskor eftersom vi inte har krav på stålhätta.
Tyvärr är det vanligt inom städ.