Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 64 551
Status
Stängd för vidare inlägg.
Vet ej om jag blir lurad här nu men. Om en rätt-trogen ortodox jude har sex med en kvinna från annan religion är han rökt.
Jag bara: "ok, like he is going to hell?"
Rabbinen: "no... Worse"
Vad kan vara värre än helvetet? :confused::cautious:
:rofl:
Men jag tolkar iaf som att det är chill för min del :angel: Det har sina fördelar med att vara ateist :laugh:

Svettig. Det är varmare inne än ute. Har kollat på Jumanji och spelat cross stitch world. Börjar bli lite hungrig igen så funderar om jag ska göra en tekaka med leverpastej :d

Inte en jävla droppe vatten här i byn. Vi går snart under och det vore trevligt med ett rejält ösregn i några timmar nu. Jaja, det är som det är. Bara att sätta igång luftvärmepumpen på svalka igen och bita ihop.
Verkar vara väldigt lokala skurar, hos farmor i Ljungbyhed har det kommit 2 mm regn, hos min faster som också bor i Ljungbyhed men typ 5 min utanför byn har det kommit 25 mm regn idag...

Nattat barn för en stund sedan, sådär lagom trötta efter en dag med shopping av avslutningskläder och bad :) Underbart väder idag verkligen

Är ledig :o vad hittar man på en ledig lördagkväll? Svalkade mig i havet med en av mina bästa vänner nu på kvällen. Så jag borde duscha ikväll antar jag ;)

Gick typ 6 km och köpte godis jag inte ville ha :rofl:
Dessutom gick mina hörlurar sönder...alltså, jag vet inte VAD det är med mig och hörlurar? Jag får köpa nya jämt för att de antingen går sönder eller försvinner! :cool:

Roat mig på akuten idag.. Har ett knä som är några storlekar större än vanligt efter att jag landade på knäskålen på en sten med lite kraft. Jävligt onödigt! :meh:
Bara en blödning som väl var men kan inte gå på det än utan kryckor. Behöver jag säga vad mina sladdriga handleder och axlar säger om det? :nailbiting:

Istället för att hänga i soffan och glo på något jag egentligen är ointresserad av på tv spenderade jag kvällen i syrummet och sydde en present till en tjej på jobbet som snart ska bli mamma.

20160604_221131.jpg

Nu börjar äckelvärmen ta ut sin rätt och deppigheten gör sitt intåg med stora kliv. Hatar att jag inte klarar av att träna hästen så att hon är både uttråkad och alldeles för tjock, hatar att se betena bli gulare och gulare, hatar att jag blir gnällig som fan så till och med Syster börjar lessna ur på mig.
Sommaren är inte min favoritårstid!

Det är lite läskigt med tekniken ibland. Jag installerade precis appen Cast (Google Chrome cast) på mobilen genom att trycka på installera app i datorn... :nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka