Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 64 551
Status
Stängd för vidare inlägg.
Helgerna kommer bli fullständigt värdelösare än värdelösast i sommar, alla pass försvinner typ :(
(inkl, Jamen på lördagar...men måndagarna blir i alla fall kvar!)

2 dagar i veckan är det kanske bra att låta kroppen vila från passen?
Alltså det kommer inte bli speciellt många pass alls men just att helgerna blir tomma, de som redan är tillräckligt jobbiga :(
Morgonpassen är borta, AfHo:n försvinner o.s.v. så som det ser ut nu blir det typ 4 pass i veckan, vilket är mindre än hälften av vad jag brukar gå på.
Dygnen är för långa som de är, jag behöver avbrotten. Det sociala, röra på mig...dessutom kommer jag gå upp som fan i vikt, igen.
Träningen är liksom det enda jag har...

Är i Uppsala och käkar på Max... fotbollscup för sonen och jag åkte idag, imorgon får maken åka när det är flera matcher. Samling halv sju och sista matchen i värsta scenariot är kvart i sju på kvällen. :angel: men om de fortsätter att spela som idag så blir det inte så sent imorgon men slutspel på måndag istället. ..

Är så jävla, jävla trött. Vill soooova. Och så vill jag ut och gå...men benen ba "nope! Inte ett steg till i onödan!"
Hmpf.
Men jag gisstänker att det blir en promenad i alla fall. Kanske en stund på soffan först?

Blev en dyrare klädställning än den för 50 kr på Rusta, den hade inte hållt för alla kläder jag ska sälja :rofl:
Fortfarande inget svar om loppisen imorgon :rage: börjar bli irriterad...
Var in och handlade lite också. Och blev medlem i Coop.

Varför kom jag inte ihåg att ta med aolakyddsfaktorn ut? Jaja, snart dags att gp hem ändå. Jag älskar den här stan...

Tydligen har det inte kommit en droppe regn hemma :down: Det blir väl till att fortsätta ge hästarna hö och titta på när betena bränns sönder.

Har flera myggbett som kliar som satan så jag håller på att bli tokig :rage: värst är två på utsidan av ena foten, en på knöcklan och en lite längre ner på sidan av fotsulan så att säga. Jag blir knäpp snart!:turd:
Jag blev knottbiten för en stund sedan när jag rensade i landet. Årets första bett. Jag är allergisk.

Det kliar och jag är lite illamående. Har tagit en allergitablett och väntar på att den ska börja verka. Fan fan fan.

Sitter vid datorn och försöker hålla fingrarna i styr. Ena vaden kliar och jag behöver ha något i handen för att inte klia. Instinkten är stark.

Tittar på vädret och ser till min fasa att SMHI lovar nollgradigt natten till måndag:eek: :eek:
Det har varit typ 25-30 grader i nån vecka nu.
Lite för mycket omväxling för min smak och jag har ju hela trädgårdslandet fullt av sådan t som absolut inte tål frost.:cry:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Tillbaka