Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helgerna kommer bli fullständigt värdelösare än värdelösast i sommar, alla pass försvinner typ![]()
Alltså det kommer inte bli speciellt många pass alls men just att helgerna blir tomma, de som redan är tillräckligt jobbiga2 dagar i veckan är det kanske bra att låta kroppen vila från passen?
Jag blev knottbiten för en stund sedan när jag rensade i landet. Årets första bett. Jag är allergisk.Har flera myggbett som kliar som satan så jag håller på att bli tokigvärst är två på utsidan av ena foten, en på knöcklan och en lite längre ner på sidan av fotsulan så att säga. Jag blir knäpp snart!
![]()
Visst har jag duk. men det är för stor yta med träden och buskarna och med hela landet. Får täcka squash och kål bara och blunda om resten vissnar....@tanten: Har du någon fiberduk? Jag tänker täcka det jag har som är känsligt.
Visst har jag duk. men det är för stor yta med träden och buskarna och med hela landet. Får täcka squash och kål bara och blunda om resten vissnar....