Jag skickade personligt brev och CV + tre arbetsbetyg, skulle antagligen inte skickat de två sista eftersom de ligger några år bak i tiden, men jaja, nu är det gjort.
Jag har just fått det mest otroligt otrevliga samtal någonsin. Mamman till en av delägarna ringde mig för att få tag på den andra delägaren, och jag sa som det var att jag inte visste var han var någonstans. Jag fick höra att jag är totalt inkompetent, socialt missanpassad, en idiot, inte värt någonting, helt oduglig, kommer aldrig få jobb igen och att båda delägarna har berättat för henne hur illa de tycker att jag sköter jobbet ochh hur illa de tycker om mig och att vem som helst annan skulle gjort det mycket bättre. Hon ville ha telefonnummer till en medarbetare, hans privata nummer och det ville jag inte lämna ut så nu är jag en intrigant orm också. Jag ska inte tro något annat än att jag är totalt inkompetent .... Fick veta att jag blockat hennes nummer?!?

eftersom det ofta är upptaget. Ja, jo, jag har mycket myndighetskontakter just nu. Men nej det var för att jag satt och ringde privata samtal på jobbmobilen och jag har inga sådana kontakter nu.
Jag vet att hon är som hon är, men just nu orkar jag inte med det här. Jag känner redan dåligt samvete för att jag inte lyckades rädda allt till slut. Men jag försökte verkligen och jag tror inte att någon annan skulle ha lyckats heller.