nagellacks borttagning kan också funka om du har det![]()
Det har jag hemma men det hjälper ju inte tyvärr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo, men fy sjutton va läskigt det var!HärligtDet är sånt som kallas utveckling
och modig
![]()
Jag är hopprädd också, har inte riktigt hittat tryggheten tillsammans med min häst än men det verkar som hon vägrar när jag börjar tveka och lägger mig i vad hon gör.Jag är imponerad! Och rysligt hopprädd.![]()
Det där såg jag också en gång. Då var det en man som inte sovit i sin säng på flera år eftersom lakanen skulle bli skrynkliga och som inte kunde ha sina barn sova kvar eftersom de skulle stöka till.Har ju kollat på Extrema samlare (hoarders) och nu hittade jag ett program som heter obsessive compulsive cleaners. En kvinna använder 2 !! flaskor blekmedel VARJE DAG plus en förpackning antibaktriella våtservetter. Hon städar två timmar varje morgon innan hon går till jobbet och hon torkar till och med av hunden med babyservetter...
Tror programmet går ut på att en extrem lortgris möter en extrem städfreak. Kan ju blir... Intressant minst sagt![]()
Så är det ju ofta.Jag är hopprädd också, har inte riktigt hittat tryggheten tillsammans med min häst än men det verkar som hon vägrar när jag börjar tveka och lägger mig i vad hon gör.
Så vi ska hoppa lite på lördag också, får vi se hur det känns då, om det känns bättre eller sämre.Så är det ju ofta.
För jag har fått nytt jobb!garanterat minst 50% vilket troligen kommer att öka efter hand, men det känns perfekt till sommaren
![]()
För första gången sen runt årsskiftet ska jag jobba helg. Jag är skeptisk![]()
Vad kan hända då? Tänker man vill ju bara få bort färgen och det är ju (oftast) aceton i som det är i andra starka rengöringsgrejer för färg osvNej inget sånt på en display![]()
Men herregudDet där såg jag också en gång. Då var det en man som inte sovit i sin säng på flera år eftersom lakanen skulle bli skrynkliga och som inte kunde ha sina barn sova kvar eftersom de skulle stöka till.![]()
Grattis!!För jag har fått nytt jobb!garanterat minst 50% vilket troligen kommer att öka efter hand, men det känns perfekt till sommaren
![]()
Grattis!För jag har fått nytt jobb!garanterat minst 50% vilket troligen kommer att öka efter hand, men det känns perfekt till sommaren
![]()
Jag tycker om att jobba helg, men jag har ju å andra sidan bara djuren att bekymra mig om och de skiter i vad det är för dag![]()
Håller en tumme för dig.Så vi ska hoppa lite på lördag också, får vi se hur det känns då, om det känns bättre eller sämre.
Helgerna går för långsamt på mitt jobbInga rättegångar, knappt några advokatbesök och allmänt segt.
Då förstår jag!