Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 64 557
Status
Stängd för vidare inlägg.
Har ju kollat på Extrema samlare (hoarders) och nu hittade jag ett program som heter obsessive compulsive cleaners. En kvinna använder 2 !! flaskor blekmedel VARJE DAG plus en förpackning antibaktriella våtservetter. Hon städar två timmar varje morgon innan hon går till jobbet och hon torkar till och med av hunden med babyservetter...
Tror programmet går ut på att en extrem lortgris möter en extrem städfreak. Kan ju blir... Intressant minst sagt :p
Det där såg jag också en gång. Då var det en man som inte sovit i sin säng på flera år eftersom lakanen skulle bli skrynkliga och som inte kunde ha sina barn sova kvar eftersom de skulle stöka till. O_o

Nej inget sånt på en display :nailbiting:
Vad kan hända då? Tänker man vill ju bara få bort färgen och det är ju (oftast) aceton i som det är i andra starka rengöringsgrejer för färg osv :)

Det där såg jag också en gång. Då var det en man som inte sovit i sin säng på flera år eftersom lakanen skulle bli skrynkliga och som inte kunde ha sina barn sova kvar eftersom de skulle stöka till. O_o
Men herregud :nailbiting: det är ju bara sjukt :eek:

För jag har fått nytt jobb! :banana::banana::banana: garanterat minst 50% vilket troligen kommer att öka efter hand, men det känns perfekt till sommaren :)
Grattis!! :bump:

Så vi ska hoppa lite på lördag också, får vi se hur det känns då, om det känns bättre eller sämre.
Håller en tumme för dig. :) Är man medveten om att man bara ska styra och låta hästen sköta allt är det ju oftast lättare att låta bli att störa. Eller så gör man det ändå. Reflexmässigt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka