Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 64 556
Status
Stängd för vidare inlägg.
Fan blev så uttråkad att jag nätshoppade skor :rofl: Kaozzz alltså. Släpade mig nyss ut och och köpte kanelbullar på bageriet över gatan. Ser ut som ngt katten släpat in, bör överväga en dusch :p

Störda och skitjobbiga kollegan slutade idag. Hon gick vid lunch och hela arbetsplatsen drog en djup suck och slappnade av.

Vi har nog inte insett hur stöttande, peppande, försiktiga och hänsynsfulla vi varit de senaste veckorna för att kollegan inte skulle bryta samman eller bli ledsen eller störd. Det är itne så att vi tyckt illa om henne men hon har betett sig tokigt och inte funkat i sin roll.

Vi brukar sätta oss i stora samlingsrummets soffor och ha lite avslutande snack efter veckan och avsluta tillsammans. Det är rätt skönt, och vi får - trots avancerad hög grad av flams - en del undanstökat och fixat.
Idag behövde vi prata av oss och sitta och tycka om varann. Det blev fint.
Jag har verkligen ett alldeles underbart jobb med väldigt underbara kollegor!

Jag avskyr den där Facebook-skiten. De bara skickar meddelanden dagarna i ända och frågar om jag känner den personen och den och den och den. Jag har ju kryssat i att ingen ska kunna bli min vän (eller något).

Så gott som varje ny person jag träffar IRL kommer upp i Facebook. Hur vet de det? :rage: Idag frågar Facebook om jag känner ... rörmokaren! Det ska Facebook skita i!!!

Fan blev så uttråkad att jag nätshoppade skor :rofl: Kaozzz alltså. Släpade mig nyss ut och och köpte kanelbullar på bageriet över gatan. Ser ut som ngt katten släpat in, bör överväga en dusch :p
Alltså, det är nääästan så jag vill städa åt dig bara för att kunna räkna antalet skor du har :angel::rofl:

Men hur fasiken fixar du att bo så nära ett bageri utan att gå in där varje dag? :o:D

Alltså, det är nääästan så jag vill städa åt dig bara för att kunna räkna antalet skor du har :angel::rofl:

Men hur fasiken fixar du att bo så nära ett bageri utan att gå in där varje dag? :o:D

Jag har en skobutik i huset :angel: Massa bagerier/cafeér/restauranger inom 100 meter typ. DET ÄR KAOZZZZZ och inget annat :banghead: Blir Biggest Loser nästa säsong :meh:

För mig är det jättelånga dagar. Vi har oftast mellan 6-7 h/dag, men då och då har vi pass på 1-4 timmar. Mycket skönt :) Nattpassen är längre såklart.

Långt pass är för mig 7-18 på häktet, 6.45-19 när jag jobbade på anstalt :p Alternativt 18-7 på natten.
På onsdag jobbar jag 7-14.30 och det känns nästan onödigt att gå dit :rofl:

@Ninnurur Jättegrattis till nya jobbet!

09fa65b10e82338875a7c7662d24c2d2.jpg

Jag avskyr den där Facebook-skiten. De bara skickar meddelanden dagarna i ända och frågar om jag känner den personen och den och den och den. Jag har ju kryssat i att ingen ska kunna bli min vän (eller något).

Så gott som varje ny person jag träffar IRL kommer upp i Facebook. Hur vet de det? :rage: Idag frågar Facebook om jag känner ... rörmokaren! Det ska Facebook skita i!!!
Jag kom underfund med att människor som kollar mig på fb kommer upp som vänförslag. Det är alltså de som letat upp dig.
Du är helt enkelt en väldigt intressant person :)

Jag har en skobutik i huset :angel: Massa bagerier/cafeér/restauranger inom 100 meter typ. DET ÄR KAOZZZZZ och inget annat :banghead: Blir Biggest Loser nästa säsong :meh:
Är du säker på att du inte har två? :rofl:

Låter som att det är ytterst ansträngande att behöva välja mellan alla ställen - du kan ju inte favorisera något, alla måste ha lika många besök per månad :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka