Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kollade ett avsnitt, men kände mig lite fundersM över upplägget.. Lortgrisarna får hjälp att städa av freaket, men freaket får ingen hjälp med sin städmani och bacillskräck?Har ju kollat på Extrema samlare (hoarders) och nu hittade jag ett program som heter obsessive compulsive cleaners. En kvinna använder 2 !! flaskor blekmedel VARJE DAG plus en förpackning antibaktriella våtservetter. Hon städar två timmar varje morgon innan hon går till jobbet och hon torkar till och med av hunden med babyservetter...
Tror programmet går ut på att en extrem lortgris möter en extrem städfreak. Kan ju blir... Intressant minst sagt![]()
Nä jag fattar inte upplägget heller, mer än att lortgrisen kanske kommer till insikt att det kan vara trevligt med lite renare hem. Mycket märkligt program.Kollade ett avsnitt, men kände mig lite fundersM över upplägget.. Lortgrisarna får hjälp att städa av freaket, men freaket får ingen hjälp med sin städmani och bacillskräck?
Jag blir så förbannad
När jag gick ut för att göra bevakat i ställverket visar det sig att det varit snorungar här och sprayat svart färg över displayen vilket gör det skitsvårt att se och sköta jobbet. Jag har felanmält men det kommer inte hit någon förrän på måndag och tittarNackdelen med att arbeta i skogen antar jag.
Om ni t-sprit eller handsprit på jobbet kan du testa torka av displayen med det.
Ibland släpper färg med sånt.
Jag letade efter något att göra rent med i städskåpet men det enda som finns är diskmedel, hjälpte föga men var ju tvungen att prova.
Ingen hårspray heller![]()
nagellacks borttagning kan också funka om du har detJag letade efter något att göra rent med i städskåpet men det enda som finns är diskmedel, hjälpte föga men var ju tvungen att prova.