Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 64 557
Status
Stängd för vidare inlägg.
Har ju kollat på Extrema samlare (hoarders) och nu hittade jag ett program som heter obsessive compulsive cleaners. En kvinna använder 2 !! flaskor blekmedel VARJE DAG plus en förpackning antibaktriella våtservetter. Hon städar två timmar varje morgon innan hon går till jobbet och hon torkar till och med av hunden med babyservetter...
Tror programmet går ut på att en extrem lortgris möter en extrem städfreak. Kan ju blir... Intressant minst sagt :p
Kollade ett avsnitt, men kände mig lite fundersM över upplägget.. Lortgrisarna får hjälp att städa av freaket, men freaket får ingen hjälp med sin städmani och bacillskräck?

Snart fyra timmar sedan chefen ringde och sa att hon skulle kontakta allas referenser under dagen. Antar att jag får vänta tills på måndag för att få besked...

Kollade ett avsnitt, men kände mig lite fundersM över upplägget.. Lortgrisarna får hjälp att städa av freaket, men freaket får ingen hjälp med sin städmani och bacillskräck?
Nä jag fattar inte upplägget heller, mer än att lortgrisen kanske kommer till insikt att det kan vara trevligt med lite renare hem. Mycket märkligt program.

Fy fan. Jag hulkar och hulkar men spyr inte :wtf:

Mår illa som fan och jag som ska på bröllop imorgon och särbon kommer hit kl 19 :(

Hoppas att illamåendet ger sig efter en tupplur :down:

Fick ett ryck och köpte mig en pizza. Tryckte självklart i mig hela och slocknade på soffan här i Smålandsstenar. Nu är det dags att jobba igen och jag mår illa.

Har varit på sommarfest då A's dagis där det bjöds på sång, tårta och avtackningar. Lite vemodigt att hon ska sluta, men nya kommer bli toppenbra!
Sen cyklade jag hem i ösregnet :meh: nu sitter jag och landar lite innan jag ska ta en dusch och sen gå över till mormor.

@kolblakkur Ännu kan chefen ringa, jag fick samtal klockan 22:00 (!) en gång om en tjänst.
Kan säga att den chefen skämdes lite då hon skulle ringt på eftermiddagen redan :p
Jag blev lite fundersam vad jag tackade ja till men det gick bra sen, lite snurrig person mellanåt men helt okej i det stora hela.

Jag blir så förbannad :rage:
När jag gick ut för att göra bevakat i ställverket visar det sig att det varit snorungar här och sprayat svart färg över displayen vilket gör det skitsvårt att se och sköta jobbet. Jag har felanmält men det kommer inte hit någon förrän på måndag och tittar :banghead: Nackdelen med att arbeta i skogen antar jag.

Jag blir så förbannad :rage:
När jag gick ut för att göra bevakat i ställverket visar det sig att det varit snorungar här och sprayat svart färg över displayen vilket gör det skitsvårt att se och sköta jobbet. Jag har felanmält men det kommer inte hit någon förrän på måndag och tittar :banghead: Nackdelen med att arbeta i skogen antar jag.

Om ni t-sprit eller handsprit på jobbet kan du testa torka av displayen med det.

Ibland släpper färg med sånt.

Vilat hela dan, det och glassen jag tvingade i mig har nog hjälp lite iaf.
Dags att se vad hästarna gör och hur missnöjda de är med att stå i var sin hage :nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka