Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 64 557
Status
Stängd för vidare inlägg.
Ni vet när alla bitar faller på plats och man efter låååååååååååååååååååång tid av funderingar, tankar och oförstånd bara...förstår.
Den känslan är fin.
Sen vad en ska göra av informationen. Det vettefan... men det förklarar så mycket!

Hit ska jag flytta, umgås med små tomtar, troll, älvor och andra fina små varelser :love::love:
Gömma mig från mänskligheten och farliga jävla bildårar. Bara ha det luuuugnt och skööönt :love:
*drömmer*
sg1l3373.jpg

Då var även vältningen klar .Tråkigt att det var så torrt att jag kunde köra i gåfart .Så nu är maskinerna tvättade och servade och allt klart ..Skönt att få börja jobba igen och vila upp sig ;) och jag och spärrskaftet blev osams det slutade med att min näsa ser ut som en röd potatis svullen och blodig !

Ja så går det när bultarna sitter hårt och skallarna inte är perfekta och man tar i det man orkar liggandes under jordfäsen och sedan pang .Tur jag inte fick det i ögat .Kom just på att jag glömt att äta något idag ..Orkar inte fixa något nu så jag får lugna mig till matlådan på jobber i morgon

Spelade precis in när jag sjöng med i en låt som spotify spelade för mig. Det lät.. annorlunda. Jag är inte van vid att höra mig själv, men nu när jag lyssnat på det några gånger så känns det nästan som om det låter bra... Väldigt märkligt allting.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka