Jag medBorde verkligen sova...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag medBorde verkligen sova...
Jag försöker övertala min katt om att jag ska gå och borsta tänderna nu. Jag misslyckas ordentligt.Borde verkligen sova...
Tack för tipsen! Jag är verkligen helt bedrövlig när det kommer till teknik och mobiltelefoner osv. Nu ska här tack vare @Ninnurur laddas ner Storytel och lite annat avancerat mobilmys.
Vill också!!!!!! Finns det plats för två kanske?Hit ska jag flytta, umgås med små tomtar, troll, älvor och andra fina små varelser
Gömma mig från mänskligheten och farliga jävla bildårar. Bara ha det luuuugnt och skööönt
*drömmer*
![]()
Klart det gör!Vill också!!!!!! Finns det plats för två kanske?
Aj!!Då var även vältningen klar .Tråkigt att det var så torrt att jag kunde köra i gåfart .Så nu är maskinerna tvättade och servade och allt klart ..Skönt att få börja jobba igen och vila upp sigoch jag och spärrskaftet blev osams det slutade med att min näsa ser ut som en röd potatis svullen och blodig !
Jag ocksåJag älskar militärmusik![]()
Ja så går det när bultarna sitter hårt och skallarna inte är perfekta och man tar i det man orkar liggandes under jordfäsen och sedan pang .Tur jag inte fick det i ögat .Kom just på att jag glömt att äta något idag ..Orkar inte fixa något nu så jag får lugna mig till matlådan på jobber i morgon
Gärna på direkten om möjligt! Ska du eller jag trycka?Klart det gör!
En "tjillevippen"-knapp?
Fy så mysigt det skulle vara...! När drar vi?
Kan vi vänta en...halvtimme typ?Gärna på direkten om möjligt! Ska du eller jag trycka?
Helt ok, jag ska sova nu men det gör inget om du trycker åt mig när jag soverKan vi vänta en...halvtimme typ?![]()
![]()