Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
åååååka pendeltåååååg :angel:

jisses vad det är segt med pendeltåg :meh:

Sovit 3,5 timme, undrar om man får sova i tandläkarstolen? :eek:

Är inte ledig imorgon utan har möte 14-16 men ska passa på och sola imorgon innan.
Kommer inte vara så många soliga dagar till.
Men hoppas regnet kommer som de sagt till helgen. Så torrt ute ju.

Att det alltid ska krångla med telefoner. Ringde till 3 för att flytta mitt nr från Telia till nya abonnemangethos 3, allt ok så långt, får sms att flytten påbörjas, får sen ett sms att numret är låst hos Telia :banghead: bara ringa dit igen, var i kontakt med dom för typ 3 veckor sedan och sa upp abonnemang och bad att dom skulle låsa upp numret vilket dom tydligen inte gjorde, för r jag ringde Telia nyss sp var inte abonnemanget uppsagt och numret låst :banghead::banghead::banghead:

Har just kollat HP resultatet, pinsamt resultat men jag trodde faktiskt att jag skulle få lägre :angel: och stör mig på att djurkliniken är så värdelöst sega på att svara, iofs glömde jag skriva namn + telefonnummer i mailet som man ska göra, men ffs min mailadress är mitt namn så borde ju gå att räkna ut det.

Hoppas dom inte bara ignorerar att svara, utan bara inte hunnit för jag glömde skriva med det....

Man avslutar seniorpasset med plankan, jag kan ju inte stå på knä så jag får stå på tå. Övriga deltagare kör en förenklad variant (som troligtvis exakt lika jobbigt för dem!) mot scenen, jag står på scenen, framför dem och när det börjar bli rejält tungt och smått skakigt säger en ba "Det där ser jobbigt ut du...":cool:
Så där efteråt känns det mest gulligt, men där och då... :yuck:

Jag hade ju kört ett pass redan kl 8 så jag var rätt mör om en säger så :laugh:

Har just kollat HP resultatet, pinsamt resultat men jag trodde faktiskt att jag skulle få lägre :angel: och stör mig på att djurkliniken är så värdelöst sega på att svara, iofs glömde jag skriva namn + telefonnummer i mailet som man ska göra, men ffs min mailadress är mitt namn så borde ju gå att räkna ut det.

Hoppas dom inte bara ignorerar att svara, utan bara inte hunnit för jag glömde skriva med det....

Tyvärr är det väl oftast så att brev/mail som inte innehåller uppgifter enligt instruktion sållas bort rätt omgående, då arbetsgivaren då gärna tänker att: Den personen ids inte/klarar inte ens följa enkel instruktion i jobbannonsen, kommer personen ens läsa jobbinstruks, medicinlista eller sjukkort ordentlig?
Inom all typ av medicin finns ju inget utrymme för misstag eller slarvighet.

Har redan avverkat dagens arbete. Har levererat giveaways till några offentliga personer. Folk blir generellt rätt glada när de får ngt levererat så det var ett ganska angenämt jobb. Nu ska jag gå förbi sushihaket och köpa käk och sen tänker jag parkera mig i parken hela dagen. 27 grader varmt i skuggan! Fy faaaaeeeen va gött! :banana:

Tyvärr är det väl oftast så att brev/mail som inte innehåller uppgifter enligt instruktion sållas bort rätt omgående, då arbetsgivaren då gärna tänker att: Den personen ids inte/klarar inte ens följa enkel instruktion i jobbannonsen, kommer personen ens läsa jobbinstruks, medicinlista eller sjukkort ordentlig?

Söker inte jobb där, tänkte boka tid för vaccination, har mitt namn som mailadress så helt utan namn är det ju inte.

Söker inte jobb där, tänkte boka tid för vaccination, har mitt namn som mailadress så helt utan namn är det ju inte.

Men då är de bara tröga (eller dumma). finns ingen anledning till telefonnummer när de bara kan skriva en tid du skal vara på plats med stackaren som skal bli stucken av elaka människan i vit rock.

Men då är de bara tröga (eller dumma). finns ingen anledning till telefonnummer när de bara kan skriva en tid du skal vara på plats med stackaren som skal bli stucken av elaka människan i vit rock.
Ja, man tycker ju det men man vet ju aldrig med dom och känns som fånigt att skriva ett mail efter med "oj glömde namn och nummer"

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
250
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
585
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er... 2
Svar
32
· Visningar
798

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka