Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaken men ändå inte.... inne på åttonde arbetsdagen nu :crazy: :nailbiting: :arghh: :wtf:

Ikväll ska jag somna tidigt så jag får sova mer än 5-6 timmar :cautious:

Trött som ett as, ska kravla mig upp ur sängen och dra i mig en shake och packa för att sedan gå till gymmet. Dels för jag inte orkade laga punkteringen på cykeln igår och dels i förhoppningen att en promenad dit sätter igång ryggen ordentligt. :)

Bilbesiktningen går åt helvete, då har jag inte ens varit där än.
Borde veta bättre än att boka tid då väderleksrapporten säger minus-grader på natten :banghead::banghead::banghead::banghead:

Borde gå och ta blodprov men mår illa bara jag tänker på det :crazy::yuck:
Suck bara att bita ihop och göra det antar jag..

Startade en crockpot med dagens lunch istället, mycket bättre!

Känner mig smått världssämst som inte lyckas skriva ansökan till ett jobb jag verkligen vill ha. Att det ska vara så galet svårt! :banghead:

Trött och även trött på en kollega med giftigt rakvatten. Odören hänger kvar i korridoren en bra tag efter att han passerat och tränger in i rummet :crazy::eek::yuck:
Takt är inte hans starka sida men jag tror inte han heller tar illa upp om man säger det till honom, fortsätter det så här så får det bli så.
Det är förbjudet med djur i lokalerna för att det ska vara tillgängligt för alla, borde väl gälla även oss parfymallergiker?

Ätit frukost. Ska fylla på mat till småfåglarna, lite kyligt idag och kallare ska det bli.
Väntar på att kaminen ska svalna så den kan sotas ur, hoppas det inte blir allt för svalt inne under tiden.

Senast ändrad:
Precis kommit hem från läkarbesök med yngsta dottern. Gick inte bra att ta blodprov, hon blev så ledsen så :heart. Hon har någon form av allergi som vi försökte testa för.

Kallt ute idag. -7 nu har kommit lite snö
Är ledig idag så jag slöar mest. Läst gamla Lucky Rider tidningar och kryssat lite.
Ska baka lite lusssebullar när farsan har städat ugnen klart.
Och kanske lite fröbröd oxå

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 227
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 425
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kastrering av tik - erfarenheter?
  • Valp 2025
  • Fri tillgång på torrfoder?