Är det nåt bra eller dåligt?
Vet inte ännu. Tur man inte ännu har dåligt hjärta..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det nåt bra eller dåligt?
Har man sagt A så får man säga B också (om man vill) så inte vi andra dör av nyfikenhet...det som för tillfället har hänt mig är något som bara sker på film. Overkligt.
Har man sagt A så får man säga B också (om man vill) så inte vi andra dör av nyfikenhet.
Farligt med All inclusive?!
Hästen drack till slut så vi kunde äntligen åka hem!Varför blev den inställd?!
Den vetten hade fått ett telesamtal från mig i morgonHästen drack till slut så vi kunde äntligen åka hem!
Dagens besök i Helsingborg med vad som slutade med nästan 10 timmar körande i blåst, snöfall och blixthalka hade inte varit nödvändigt om veterinären som ställde "diagnosen" hade gjort sitt jobb rätt från början.
Jag har sen utbildningen till djurvårdare lärt mig att man kan behandla utan operation och att man ska undersöka svalget genom båda näsborrarna. Veterinären var inte inne på min linje alls utan rek op. Antingen här i Östergötland utan fler undersökningar vilket kunde leda till fler operationer eller till Helsingborg för undersökning och en op.
Eftersom jag litade på veterinärens kompetens , jag är ju trots allt inte veterinär själv , så åkte jag för ytterligare undersökningar inför bokad op. Väl där görs en grundlig (normal) undersökning av båda näsborrarna, svalget och lungor och man konstaterar att op inte behövs i dagsläget utan man skickar hem mig för att behandla utan op. Om det inte är försent så kommer allt lägga sig normalt i halsen när inflammationen/infektionen lagt sig och pållan kommer må bra igen. Antiinflammatoriskt och antibiotika. Precis som jag frågade första veterinären om men som hen ansåg vara felaktigt. I värsta fall krävs ändå en op längre fram pga av att rätt behandling inte sattes in i tid....
Känns sådär men nu har vi landat hemma !
Vi har pratat redan....vi är inte klara med varandraDen vetten hade fått ett telesamtal från mig i morgon
74 mil senare, mat i magen och en dejt med herr Carlsberg tackar jag för mig som artist och intar kuddläge och inväntar mr Blund!
Har han inte Google Maps?!Kan meddela att MR Blund åkt vilse.
Har han inte Google Maps?!
Han får väl läsa kartanHan kanske är döv
Han får väl läsa kartan
Eller har du kidnappat honom?