Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vart åker du?Undrar om jag ska ta med Laptopen upp i salongen på färjan idag? Enkelt sett att slå ihjäl 5 timmar överfart och WiFi är ändå gratis ombord om en lite trögt på datorn.
Är det dejt på gång?Smart dags att ge hästarna lunch och sen snajda om och hoppa i kläderna jag ska ha ikväll. Lite pirrigt är det.
Dejt? Nja, inte riktigt. Vi ska iväg med personalklubben på jobbet och bowla. Så nä tror inte det är någon dejt va.Är det dejt på gång?
Vart åker du?
Inte från Norge antar jag?
Ok... Jag antog dejt eftersom det var lite pirrigtDejt? Nja, inte riktigt. Vi ska iväg med personalklubben på jobbet och bowla. Så nä tror inte det är någon dejt va.
Nja, det är väl lite pirrigt då jag ska åka till en kollega, där ska vi byta bil till en buss, som jag ska köra, sen ska vi hämta upp en annan kollega, för att sedan åka hem till en annan kollega (som jag aldrig varit hemma hos innan) och där ska vi ha lite "förfest" innan vi åker till bowlingen, så ja det är lite pirrigt. Jag har inte gjort något sådant här på länge.Ok... Jag antog dejt eftersom det var lite pirrigt