Blivit riktigt dålig igen fått sova en stund på badrumsgolvet inatt![]()
Ush! Krya på dig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Frukost på jobbet och folk retas om min härliga stämma
Hm jag läste glass och blev väldigt sugen...Har lastat kök och lossat glas. Full rulle sen jag kom hit mao!![]()
Ja tänk om vi haft glass på lager!Hm jag läste glass och blev väldigt sugen...![]()
Åh va kul att bygga nåt sånt!Jag tror jag listat ut hur jag ska bygga mitt lilla hönshus nu så nu ska jag iväg och shoppa lite sen bär det av att börja![]()
Jag med! Älskar att olika byggprojekt och skapaÅh va kul att bygga nåt sånt!Jag gillar byggprojekt!
Ungefär så låter jag med , men ingen har smittat mig , jo någon kund har bärt på skitet förstJag låter som Lemmy på extra whiskey...tur för särbon att han inte retat mig för det, å andra sidan var det han som smittade mig och han har låtit likadant!
![]()
Behöver du hjälp med något?
Det tyckte jag med, men näFunderar på om jag kanske kan ha lite tur nu, kan jag äntligen få lite medvind för en gång skull? Det är fasen på tiden nu tycker jag.
Trist, så surt när man hoppas på något och tror att saker ska lösa sig och sedan blir det inte så.Det tyckte jag med, men nä
Hoppas det inte är så för dig.