Vad i hela friden gör vi Del XIV

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Angua
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 65 571
Status
Stängd för vidare inlägg.
Snorar och har ont i huvudet.
Fick alldeles färsk bröd av grannen som jobbar med att packa upp varor.
Mums.. men nu ska jag vila en stund. Hoppas få börja arbetsträna lite men vi får se, ska ju flytta så fort jag hittar nåt lämpligt.

Redan gått för dagen från skolan :) vi jobbar med woocoomerce och jag har ju redan byggt upp min egen butik i det så gjorde grunderna rätt fort och fick lov att gå :p nu hem till karln och plugga till fredagens omtenta i affärsekonomi :wtf:

Funderar på om jag kanske kan ha lite tur nu, kan jag äntligen få lite medvind för en gång skull? Det är fasen på tiden nu tycker jag.

Lite kaffe och sen en tur till affären för att lämna in ett bokpaket jag sålde på Tradera. Det fick skickas ut 2 ggr på Tradera för första köparen hörde aldrig av sig trots flera mail så han fick YTTERLIGARE ett negativt omdöme. :mad: Varför budar man på sånt man inte tänker köpa?? Efterbliven på riktigt eller?? :confused:

@MacGyver särbon börjar bli nyfiken på vem du är så när väglaget blir stabilare och vädret slutar pendla så här friskt så har han sagt att du måste pallra dig hit :D

Jag sa åt honom att jag vägrar låta dig köra hit innan det blir bättre väglag så han får vänta!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
250
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 44 45 46
Svar
903
· Visningar
34 842
Senast: Mineur
·
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 310
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka