Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sanningen är att om en person avlider så finns det ofta en oerhörd mängd människor som skulle sakna personen.Usch och fy, fick en jobbig fråga på ykb-kursen idag, om vem/vilka som skulle sakna mig om jag t ex dog i en trafikolycka. Mitt första svar var ingen, läraren frågade då igen om det verkligen inte var någon som skulle sakna mig, sa då kanske mamma, sen tog det stopp. Läraren tyckte jag skulle skaffa ett liv utanför jobbet..
Skrev samma sak på fb och såg att min styvfar skrev att han skulle sakna mig. Egentligen borde jag vetat då att familjen troligen skulle sakna mig, vet inte varför jag inte kom på det då.
Sitter här nu och är ledsen, vet inte riktigt varför..
Jo, det är ju så, men när man får frågan så kommer ingen upp som första alternativ, men det stämmer ju inte. Nästan så jag började undra varför det alternativet ens poppade upp.Sanningen är att om en person avlider så finns det ofta en oerhörd mängd människor som skulle sakna personen.
Någon sa i DN i en serie om självmord att på varje offer går det hundra sörjande. Jag tror att det stämmer för de flesta av oss.
Skulle t.ex. vi på buke få reda på att du omkommit skulle väldigt många sakna dig. Vi har ju en relation - om än genom skärmen. Samma sak med dina arbetskamrater, stallkamrater - alla skulle sakna dig.
Vi ingår alla i en väv som hänger ihop. Brister en tråd så påverkas väldigt många.
KramUsch och fy, fick en jobbig fråga på ykb-kursen idag, om vem/vilka som skulle sakna mig om jag t ex dog i en trafikolycka. Mitt första svar var ingen, läraren frågade då igen om det verkligen inte var någon som skulle sakna mig, sa då kanske mamma, sen tog det stopp. Läraren tyckte jag skulle skaffa ett liv utanför jobbet..
Skrev samma sak på fb och såg att min styvfar skrev att han skulle sakna mig. Egentligen borde jag vetat då att familjen troligen skulle sakna mig, vet inte varför jag inte kom på det då.
Sitter här nu och är ledsen, vet inte riktigt varför..
Det där är en av anledningarna att jag brukar stänga av min radio om jag lämnar in bilen eller någon annan ska köra.Min bil är pinsam
Fick åka in med den häromdagen för airbag-lampan lös - de hade tid att titta på det och har förhoppningsvis löst problemet.
Så, under tiden sitter jag och väntar, dörren till verkstaden är öppen. Det spelar musik, men jag reflekterar inte över det - tills "HOOW CAN I LEAVE HER? WHERE WOULD I START? MY LANDS ONLY BORDERS LIE AROUND MY HEAAAAAAAARRTT!!!!!" hörs skråla ut...
Jepp, första spåret på cd:n som satt i min bil
Den startar automatiskt när tändningen vrids om, på volym 15, som typ är lagom när man kör - men föreställ er samma volym från en avstängd bil i en ekande verkstad... Dessutom så startar ju den låten ganska lågt för att gradvis bli högre och högre...
Nåja, de stängde av radion då i alla fall.
Det hjälper inte Så fort nyckeln varit ur och sedan sätts i och tändningen vrids om så startar den, spår 1, volym 15. Den minns liksom inte något...Det där är en av anledningarna att jag brukar stänga av min radio om jag lämnar in bilen eller någon annan ska köra.
Ta ur CDn nästa gång?Det hjälper inte Så fort nyckeln varit ur och sedan sätts i och tändningen vrids om så startar den, spår 1, volym 15. Den minns liksom inte något...
Vackert skrivet.Sanningen är att om en person avlider så finns det ofta en oerhörd mängd människor som skulle sakna personen.
Någon sa i DN i en serie om självmord att på varje offer går det hundra sörjande. Jag tror att det stämmer för de flesta av oss.
Skulle t.ex. vi på buke få reda på att du omkommit skulle väldigt många sakna dig. Vi har ju en relation - om än genom skärmen. Samma sak med dina arbetskamrater, stallkamrater - alla skulle sakna dig.
Vi ingår alla i en väv som hänger ihop. Brister en tråd så påverkas väldigt många.
Ja, det ska jag.Ta ur CDn nästa gång?
Min bil är pinsam
Fick åka in med den häromdagen för airbag-lampan lös - de hade tid att titta på det och har förhoppningsvis löst problemet.
Så, under tiden sitter jag och väntar, dörren till verkstaden är öppen. Det spelar musik, men jag reflekterar inte över det - tills "HOOW CAN I LEAVE HER? WHERE WOULD I START? MY LANDS ONLY BORDERS LIE AROUND MY HEAAAAAAAARRTT!!!!!" hörs skråla ut...
Jepp, första spåret på cd:n som satt i min bil
Den startar automatiskt när tändningen vrids om, på volym 15, som typ är lagom när man kör - men föreställ er samma volym från en avstängd bil i en ekande verkstad... Dessutom så startar ju den låten ganska lågt för att gradvis bli högre och högre...
Nåja, de stängde av radion då i alla fall.