Vad i hela friden gör vi?! Del LX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Däckat i soffan.. Har galen träningsvärk idag. Haft lite lektioner och jobbat hästar. Så jag är trött i knopp och kropp. Men det är kul att se framstegen.
Imorgon har jag både sovmorgon och ska åka till killen och vara ledig hela helgen. Skönt!
Ev åker vi och kikar på Islandshästarna på Strömsholm i helgen. Killen har några kunder som startar. Och jag har aldrig varit på Islandstävling. Så det kan vara kul att se.

På väg hem igen till Skåne! Kolmården var väldigt trevligt och treåringens favoriter var fågelshowen och delfinuppvisningen. Det tog exakt fyra minuter för henne att somna efter att vi startat motorn. Lilleman är vaken ännu men har tagit några tupplurer under dagen ;)

På väg hem igen till Skåne! Kolmården var väldigt trevligt och treåringens favoriter var fågelshowen och delfinuppvisningen. Det tog exakt fyra minuter för henne att somna efter att vi startat motorn. Lilleman är vaken ännu men har tagit några tupplurer under dagen ;)

Min kille jobbade mkt med delfintränarna förut. Jag fick följa med och umgås med delfinerna en gång efter vi sett showen. Jättehäftigt och intressant för djurnörd att se hur de är.

Däckat i soffan.. Har galen träningsvärk idag. Haft lite lektioner och jobbat hästar. Så jag är trött i knopp och kropp. Men det är kul att se framstegen.
Imorgon har jag både sovmorgon och ska åka till killen och vara ledig hela helgen. Skönt!
Ev åker vi och kikar på Islandshästarna på Strömsholm i helgen. Killen har några kunder som startar. Och jag har aldrig varit på Islandstävling. Så det kan vara kul att se.

Rekommenderar att åka dit på söndag! SM är sjukt häftigt att se på!

Jobb, nya fransar, stallet, mathandling, grillgallerrengöring och disk av kattlådor klart. Väntar nu på att dulce de leche-burken ska koka klart (22.45) så att jag sen kan göra glass. Innan dess ska jag duscha, äta och se på friidrott.

Helt slutkörd .Har fixat klart traktorerna .Den lilla visade sig att botten hade rostat ur batterilådan så jag fick göra en ny och tog en gammal M skylt av aluminium och skar till så den lär hålla några år .Den andra bytte jag förra året .
Har varit på sjön hela dagen och satt ut en hel massa bojar som slitit sig ska iväg i morgon igen och borra i en del sten som sticker upp ur vattnet då öglorna har slitits av och vattnet är lågt nu .Har varit småkallt på sjön men det verkar som solen reflekteras ordentligt i vattnet då jag ser ut som en kokt kräfta i ansiktet och det svider som tusen .Skönt att det är semester snart och bara en dag kvar och får försöka ta det lungt för det märks att det minsta som jag blir stressad över och jag helt enkelt exploderar för det minsta så det är tur mina kollegor är föräldralediga eller sjukskrivna så dom slipper se eländet .

Helt slutkörd .Har fixat klart traktorerna .Den lilla visade sig att botten hade rostat ur batterilådan så jag fick göra en ny och tog en gammal M skylt av aluminium och skar till så den lär hålla några år .Den andra bytte jag förra året .
Har varit på sjön hela dagen och satt ut en hel massa bojar som slitit sig ska iväg i morgon igen och borra i en del sten som sticker upp ur vattnet då öglorna har slitits av och vattnet är lågt nu .Har varit småkallt på sjön men det verkar som solen reflekteras ordentligt i vattnet då jag ser ut som en kokt kräfta i ansiktet och det svider som tusen .Skönt att det är semester snart och bara en dag kvar och får försöka ta det lungt för det märks att det minsta som jag blir stressad över och jag helt enkelt exploderar för det minsta så det är tur mina kollegor är föräldralediga eller sjukskrivna så dom slipper se eländet .
Vete katten hur mycket tur det är?

Tror att det vore rätt bra om folk runt dig fattade hur du har det? Så de kan ta mer hänsyn. Du sliter och jobbar som om du vore i normalt fullgott skick ju!

Rekommenderar att åka dit på söndag! SM är sjukt häftigt att se på!

Ok, jag har inte kollat dagarna än, när vad går. Men bra info! Tack!
De jag vill träffa och se rider SM:final som jag förstått. Då bör det vara på sön.
Killen skulle dit och lämna lite produkter de behöver inför tävlingarna imorgon. Så då får vi höra mer ang dag och tider från dem.
Det är alltid intressant att kolla på något nytt.

Vete katten hur mycket tur det är?

Tror att det vore rätt bra om folk runt dig fattade hur du har det? Så de kan ta mer hänsyn. Du sliter och jobbar som om du vore i normalt fullgott skick ju!
Problemet är att mina kollegor har skapligt hett temprament så det slutar med att vi rycker ihop och får frågan om man har pms

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 084
Senast: mumin
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 515
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 215
Senast: Twihard
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 964
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka