Vad heter hon?

Status
Stängd för vidare inlägg.
L

Love_Maya

Hejsan :)

Vad heter tjejen som red VM i fälttävlan i tyskland ( tror jag :o ) på en haltande häst? Eller hästen började halta mot slutet av ritten och tjejen fortsatte att rida tills hon kommit i mål. Vill visa en kompis men kommer varken på vad ryttaren eller hästen heter .. Någon som vet? Och kanske har en länk till filmen på typ youtube?

Mvh Jacquline

Sv: Vad heter hon?

Jag vet ingenting om det, jag bara sökte på cross country Try On på youtoube för jag ville se vad Love_Maya menade, och det borde vara rätt jag hittade...

Sv: Vad heter hon?

MEN GUD!!! :eek:

Hur kan man utsätta sin häst för det där? :cry:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
2 218
Senast: MiniLi
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 808
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
3 421
Senast: Solstig
·
Ridning Jag är 25 år gammal och har haft ett stort hästintresse hela livet.Började rida på ridskola i 6-årsåldern och red en gång i veckan tills...
Svar
13
· Visningar
2 369

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka